Bleiebøtter?

monochroma

Elsker forumet
August 2018
Septemberhjertene 2018
MayDay2021
Jeg har en Angelcare bleiebøtte fra 2018 som begynner å bli noe sarvete nå. Så lurer jeg på å unne meg en ny en.. men samtidig kunne jeg kanskje ha spandert på meg en større fancy bøtte som kan brukes etter bleieperioden også, vil i det lange løp være mer økonomisk - de bleieposene til bøtten er jo ikke akkurat billige.

Hva bruker dere?
 
Vi har ikke bleiebøtte, bruker en vanlig søppelkasse og putter bæsjebleiene i hundeposer. Funker bra her! :happy:
 
Pose på ein knagg på stellekommoden. Hiver tissebleier i den, hiver i søpla ute kvar kveld. Om det er bæsj, så går eg ut med den med eingang :)
 
Vi har ikke bleiebøtte, bruker en vanlig søppelkasse og putter bæsjebleiene i hundeposer. Funker bra her! :happy:
Takk for tips. Det tror jeg at vi prøver her også. Tør ikke tenke på hvor mange tusen kroner som gikk med på bleiebøtteposer sist gang.
 
Tror vi går tilbake til hundeposer til bæsjebleiene, og bli litt flinkere å ta ut søpla tidlig :)
 
Bleiebøtta ble brukt kun første uka. Så brukte vi hundeposer. Så mye bedre!
 
Vi fikk tvillinger, så bleiebøtta røk ut første dagen :) Her henger vi pose på døra og tar ut med en gang det er bæsjebleie. Mye billigere :)
 
Vanlig søppelspann fra Ikea her ☺️ Kunne dog blitt flinkere på å tømme den, og vi må kanskje bytte den ut snart da den har begynt å lukte når vi åpner lokket. Men søppelbøtte med lokk er veldig lurt
 
Putter bæsjebleier i hundeposer og kaster i søppelet. Bleiebøtte er noe helt forferdelig herk.
 
Ja spesielt nå som ungen begynner å bli stor og bleiene større, begynner å bli ekkelt å presse bleien gjennom det lokket...
 
Back
Topp