Bleiebøtten hos barnashus/reflex

Macette

Glad i forumet
Dere som har registrert dere hos barnas hus og fått gratis bleiebøtte:

Fikk dere referansenummer i mailen??? Fikk beskjed om at jeg måtte ha referansenummer og ikke kunne få bøtten før jeg hadde det med, men da jeg kom hjem og sjekket mailen så var det ikke noe nummer der!

jeg bare registrerte meg i butikken jeg så fikk jeg bøtten med en gang også er det lurt å kjøpe ekstra påfyll med en gang for du får rabatt når du har med bleiebøtten og det er jo litt ekkelt å ta den med når den er godt brukt[8D]

Jeg kom dit og skulle hente den uten et eller annet nummer de snakket om også, husker ikke om det var referansenummer. Men da ringte hun i kassen til hovedkontoret og sjekket at jeg faktisk var registrert og så fikk jeg med meg bleiebøtten.
Men er jo ikke sikkert alle går med på det. Jeg hadde skrevet ut mailen, men det var, som sagt, visstnok noe annet jeg skulle vist også ja.

OK. Takk for tipset. Rart at de i åsane spurte etter referansenummer...

ORIGINAL: Ymi

Jeg kom dit og skulle hente den uten et eller annet nummer de snakket om også, husker ikke om det var referansenummer. Men da ringte hun i kassen til hovedkontoret og sjekket at jeg faktisk var registrert og så fikk jeg med meg bleiebøtten.
Men er jo ikke sikkert alle går med på det. Jeg hadde skrevet ut mailen, men det var, som sagt, visstnok noe annet jeg skulle vist også ja.

Var du i Åsane da eller??

ORIGINAL: Macette

OK. Takk for tipset. Rart at de i åsane spurte etter referansenummer...

Jeg hentet den også i Åsane, men men.. Sikkert ikke alle som jobber der som 'opererer' likt på det der

Tror forresten de snakket om at det nummeret eller koden man skulle ha med er noe du finner inne på siden din på Barnas Hus sine nettsider [&:]

De Åsane folkene er helt merkelige... Da noen familiemedlemmer skulle kjøpe gavekort til meg på barnas hus til jul, så sa de til de at jeg måtte få beskjed om at gavekortet kun kunne brukes hos dem - at jeg ikke kunne bruke det på nordås. Så var jeg på nordås og skulle handle en dag, og spurte dem om det stemte - for jeg syntes jo det var helt latterlig. De bare " hæ? Nei gavekortet kan jo brukes i alle butikkene.. sikkert bare åsane som vil ha salget selv"... HALLO??? Så da jeg så at det ikke var referansenummer i mailen tenkte jeg jo mitt... at det sikkert ikke stemte.. men men. Drar på nordås og sjekker der jeg!

Det hørtes jo veldig rart ut, når en butikk er i en kjede så er vel alltid gavekort gjeldene på alle butikkene.
Jeg liker bedre den på Nordås, syns den er mer oversiktlig og de ansatte mer blid og hjelpsomme!

Ja de på nordås kunne jo ikke skjønne hvorfor åsane hadde sagt noe sånt. Så tydelig at åsane bare sa det for å få salget... Helt utrolig... Er helt enig i at nordås er bedre!!![;)]

Bare så det er sagt. Den stinker med en gang barna får vanlig bæsj altså. Holder ikke lukta ute[8|][8|]

Skrev ut mailen e fikk og leverte den i butikken. Beste kjøpet e har gjort. Ikke lukter den (noe som er bra sia vi har vannbåren varme i alle gulv.. )

Back
Topp