Bleiebøtte?

Jent1

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Skal dere ha dette? Og hvilken? Noen med erfaringer? Hører så mye, positivt og negativt fra forskjellige folk så trenger litt hjelp :)

Jeg fikk med ei gratis når jeg kjøpte vogn og bilstol..ble råglad..hadde egentlig ikke tenkt å ha det, så det blir spennende og prøve den:)

Vi fikk også gratis siden vi handla for en hvis sum [:D] Var ikke beste kvalitet, men den funker nok sikkert helt greit.. Du slipper lukt og sånn når du har bleiebøtte [:D] Det er jo litt greit [:)]

Så lenge man ammer er det ikke så mye vits i bleiebøtte, for da lukter det ikke allikevel. Men så fort man begynner å introdusere annen føde så er det veldig kjekt med bleiebøtte [:)] Vi brukte vel fra William var ca 6 mnd til han slutta med bleier når han var 3 år.

Skal bruke tøybleier så; nei.
Har ikke hatt det før heller. Ser absolutt poenget for de som har langt å gå til søppeldunken/containeren, men for oss vanlige, dødelige som har søpla rett utenfor døra, bærer vi ut en og en bæsjbleie for å unngå lukt enkelt. [;)]

Vi bruker bleiebøtten vi fikk gratis hos Reflex. Den er uvurderlig! Kommer absolutt til å fortsette. Lukter ikke noe i det hele tatt, selv om vi har varmt gulv. Det koster litt med refil, men har hørt at det går an å kjøpe på nettet fra England.

Kjøpte sist gang, men den ble bare brukt til de første posene var oppbrukt, måtte kjøre så langt for å få tak i nye..lokket forsvant og det ble en vanlig søppelbøtte i stedet..

Men det jeg fant ut var at om den stod på varmekablene på badegulvet så vil den lukte litt etterhvert uansett..så jeg satt den opp på en liten krakk [:)]

Tror ikke jeg gidder kjøpe ny denne gangen, får heller gå ut med bleiene med en gang [:)]

Hadde tenkt å ordne med ei, men fant ut at mnd prisen på refil posene ble veldig høy![&:] Så her tror jeg det blir ei vanlig søppelbøtte og matavfallsposer:)

ORIGINAL: Dollysmurfen

skal bruke den Angelcare fra Reflex :)

samme her. syns det var kjempekjekt i starten å ha bleiebøtte. så det skal vi ha denne gang også:)

Bruker fortsatt den fra Angelcare, og er veldig fornøyd:) Litt dyre poser, men det hender jo de har salg på dem:)

Jeg har brukt den gratis bleiebøtta fra Angelcare. Vært fornøyd, men de er blitt fryktelig dyre de posene!!! Kjøpte en 3-pk nå og betalte 300 kr og da var den på tilbud, tror jeg... Kommer ikke til å kjøpe flere poser, får heller gå ut med bleiene daglig.

Jeg har tenkt å hente gratis-bøtta fra barnas hus/reflex. Men har også hørt at posene er så dyre. Er det noen som vet om disse posene til denne bøtta er spesielt dyre? Eller er alle slike bleiebøtte-poser dyre?

Fikk gratis fra reflex da vi venta snuppa. Veldig fornøyd[:)]

Her blir det nok ikke bleiebøtte. Ser ikke vitsen i det når søpla e like utom døra.... [8D]

bruk den du får gratis på babyhuset:) 

Back
Topp