Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi fikk også gratis siden vi handla for en hvis sum [:D] Var ikke beste kvalitet, men den funker nok sikkert helt greit.. Du slipper lukt og sånn når du har bleiebøtte [:D] Det er jo litt greit [:)]
Så lenge man ammer er det ikke så mye vits i bleiebøtte, for da lukter det ikke allikevel. Men så fort man begynner å introdusere annen føde så er det veldig kjekt med bleiebøtte [:)] Vi brukte vel fra William var ca 6 mnd til han slutta med bleier når han var 3 år.
Skal bruke tøybleier så; nei.
Har ikke hatt det før heller. Ser absolutt poenget for de som har langt å gå til søppeldunken/containeren, men for oss vanlige, dødelige som har søpla rett utenfor døra, bærer vi ut en og en bæsjbleie for å unngå lukt enkelt. [;)]
Vi bruker bleiebøtten vi fikk gratis hos Reflex. Den er uvurderlig! Kommer absolutt til å fortsette. Lukter ikke noe i det hele tatt, selv om vi har varmt gulv. Det koster litt med refil, men har hørt at det går an å kjøpe på nettet fra England.
Kjøpte sist gang, men den ble bare brukt til de første posene var oppbrukt, måtte kjøre så langt for å få tak i nye..lokket forsvant og det ble en vanlig søppelbøtte i stedet..
Men det jeg fant ut var at om den stod på varmekablene på badegulvet så vil den lukte litt etterhvert uansett..så jeg satt den opp på en liten krakk [:)]
Tror ikke jeg gidder kjøpe ny denne gangen, får heller gå ut med bleiene med en gang [:)]
Hadde tenkt å ordne med ei, men fant ut at mnd prisen på refil posene ble veldig høy![&:] Så her tror jeg det blir ei vanlig søppelbøtte og matavfallsposer:)
Jeg har brukt den gratis bleiebøtta fra Angelcare. Vært fornøyd, men de er blitt fryktelig dyre de posene!!! Kjøpte en 3-pk nå og betalte 300 kr og da var den på tilbud, tror jeg... Kommer ikke til å kjøpe flere poser, får heller gå ut med bleiene daglig.
Jeg har tenkt å hente gratis-bøtta fra barnas hus/reflex. Men har også hørt at posene er så dyre. Er det noen som vet om disse posene til denne bøtta er spesielt dyre? Eller er alle slike bleiebøtte-poser dyre?