Bleiebøtte?

Padda

Andre møte med forumet
Heia

Har varme i gulvet (ikke varmekabler, men vannbåren varme) og har lest at det ikke er lurt med bleiebøtte på sånn underlag. Men finnes det et godt alternativ (har ikke lyst å ha den stående i gangen eller på soverommene) slik at vi slipper å løpe ut med bleiene hele tiden? Blir jo veldig masete...
 
Bleiebøtta mi er uunværlig. Jeg har den stående på en liten avsats, så den står ikke rett på varmekablene. Det er en del som setter inn en liten krakk eller et eller annet, bare for å få den opp fra gulvet. Trenger vel ikke store greine tror jeg, bare den ikke står rett nede på gulvet.
 
Et alternativ til bleiebøtte er å bruke brødposer/hundeposer å putte bæsje bleia i...
Knyt igjen og du er kvitt mye lukt...[;)]
 
Det er ikke lenge siden jeg kjøpte bleiebøtte, og glad er jeg for det.[:)]
Når du har 2 bleiebarn ble det for mye inn og ut med bæsj-bleiene i søppeldunken ute. Og jeg var så lei den ekle tisse lukten ved et vanlig bosspann. Nå lukter det ingenting, helt herlig.[:)][:)]
 
Nå er det sikkert stor forskjell fra søppelbøtte til søppelbøtte, men den som jeg hadde ble det en god del plass til tissebleiene, og ikke alltid ble bosset tømt med en gang. [8D]
Men jeg glemte jo å si at det bosspannet stod rett på gulvet med varmekabler i. Tror det har mye skyld i at den stanken kom[:'(]

Gutten min blir 4 år 22 nov, han bruker bleier ennå. Skal prøve å venne han av i sommer, at han får gå uten bleie, slik at han lærer at han må gå på do. Han går jo selvfølgelig på do å tisser av og til, men når han skal bæsje, da gjemmer han seg.[&:]
Så jeg håper på at han er bleie fri før han blir 4 år.
 
Det er ganske individuelt når barn slutter med bleia...
Jenter er som regel tidligere enn gutter!
Og i "gamle dager" sies det at de hadde bleie rene barn ved 1-års alder...
Noe jeg synes virker drøyt tidlig. De har jo forsket og funnet ut nå at barn faktisk ikke har kontroll over blære før de er ca 1 1/2 år!
Vi prøvde oss i fjor sommer med tulla(da ho var 1 1/2 år),men det resulterte i at ho ble litt skremt for alt detta. Så vi er igang igjen nå,og satser på at ho er helt bleie fri innen sommerslutt!
 
Hva koster en sånn bleiebøtte da?
 
ORIGINAL: Pusejenta

Hva koster en sånn bleiebøtte da?


Den jeg kjøpte kosta 399,-
 
Back
Topp