Bleiebøtte

Chevy

Forelsket i forumet
Mange som har tenkt å kjøpe det?
Jeg er litt usikker... Sambo vil ha bare fordi det virker kult [8|]

Vi har kjøpt bleiebøtte.  Greit å ha på bade syntes jeg....

Vi får muligens låne ei, så venter litt med kjøpet tror jeg...

Vi kjøpte Sangenic bleiebøtte. Søsteren min hadde det og var storfornøyd! Men pass på å ikke sett den på varmekablene [;)]. Da mister den effekten for å si det sånn [:D]

Vi har kjøpt bleiebøtte.

Vi kjøpte Sangenic bleiebøtte. Søsteren min hadde det og var storfornøyd! Men pass på å ikke sett den på varmekablene . Da mister den effekten for å si det sånn

Vi har kjøpt samme bleiebøtta. Brodern og svigerinna mi har samme, og de har hatt den på varmekablene (de har virkelig hatt det VARMT på badet - uholdelig!) og den har ikke misstet effekten for det. Men jeg hører at andre sier den gjør det...

Eg trur ikkje at eg kommer til å kjøpe det.

jeg tenkte at det ble ganske praktisk med tanke på at vi har stellebordet inne på barnerommet, og siden vi bor i blokk blir det litt slitsomt å drive å fly opp og ned i trappene for å kaste søppel...

jeg bruker sangenic beleiebøtte, synes den er ypperlig til bæsje bleier.. anbefales

vi har fått bleiebøtte i gave vi[:D]

Har også hørt det som tips - å legge noe under bøtta sånn at den ikke står rett på gulvet - gi litt lufting under!
[:D]

vel, jeg hører ikke til her[:)], men jeg har kjøpt bøtta.. ikke bare med tanke på lukt osv. men pga. at jeg har 2 hunder og hu ene elsker bæsj og søppel[&:]. Har trua på at hun ikke får takk i bleiene når  de er trygt forvart i bleiebøtta (sangenic). Har ikke lyst å risikere å få opprevet bleie og dritt i hele leiligheten[:D]

Back
Topp