bleiebøtte

*supermonster

Elsker forumet
noen som har prøvd sangenic bleiebøtte? lurer fælt på om jeg skal kjøpe en vanlig bøtte med lokk...??? Har egentlig ikke plass til noen bøtte på badet....

vi ska kjøpe den type bleiebøtte pga at bade e i andre etg sånn at æ slæpp å gå ut me kvær bleie. svigerinna mi har den å ho e vældi fornøyd. den tar nu ikkje nåkka større plass en ei vanli bøtte me lokk

Her vi bor kan bleier kastes i det organiske avfallet (den brune dunken)- jeg har derfor bare kjøpt en vanlig bøtte med lokk. For å "tvinge" oss til å tømme den hver dag kjøpte jeg bare en sånn liten bærplukkebøtte [:)]

Jeg har også hørt at det kan bli litt ugrei lukt fra de bleiebøttene hvis de står rett på gulv med varmekabler..

Mitt værste og teiteste kjøp under forrige svangerskap var den bleiebøtta!!! Refilen posene koster ca 100 kr. Syntes jeg måtte tømme den bøtta i ett sett. Upraktisk var det. Og lukt ble det uansett. Kan ikke stå på badet hvis du har varmekabler i gulvet.

Smaken er som baken, delt i 2...

Det jeg gjør nå er å hive bleiene sammen med våtorganisk søppel. Bæsjebleiene pakker jeg først inn i slike svarte hunde-bæsje-poser. 50 poser= 10 kr.
Våtorganisk søppel er jeg og hiver ute i søppeldunken 1 gang i døgnet uansett! Så da rekker det ikke å begynne å lukte. Kjempe smart!

Vi hadde sånn i barnehagen jeg jobber i også, men siden vi hadde varmekabler så ble det fort en utrolig grusom sur bæsjelukt [:'(] Så den anbefales ikke til et bad med varmekabler.

Syntes ideen med hundepose var lur jeg carina82, tenker å bruke den ideen selv.

Det enkle er ofte det beste, er min erfaring. Billig også...

[:D][:D][:D][:D]

Vi har brukert bleiebøtte til Linea og kommer til å gjøre det når nesstemann kommer og, blir jo ikke noe lukt da!!

Jeg arvet en sånn sngenic bleiebøtte og er veldig fornøyd. Men den kan som flere har skrevet over, ikke stå i et rom med varmekabler..Da blir det lukt.
Har ikke kjøpt refill på min enda jeg, enda Linnea er 11 uker gammel...

Jeg har Sangenic (?) bleiebøtte etter førstemann og den står på et kott[8|] Har vannbåren varme i hele huset og veit ikke helt hvor jeg skal gjøre av den. Synes ikke den var veldig imponerende bra heller, men fikk den så det var jo greit nok.

Bleiebøtta fungerer kjempegodt hos oss. Kunne ikke vært foruten den. Ingen lukt. Har også varmekabler i gulv, men vi lagde en "palle" ca 5 cm høy som bøtta står på. Og refillene varer lenge bare en pakker/taper bleien godt sammen. Vi kommer til å bruke den til neste mann også.....

Har ikke kjøpt eller tenkt å kjøpe.
Men har varmekabler på badet så da er det vel ikke noe poeng. Blir vel til at vi hiver de i vanlig søppel. Og pakker de inn i en pose først.

vi he kjøpt blejebøtte .. kosta 299 på storken ... :)

vi har sånn bleiebøtte og er kjempefornøyd med den!! den står på gulv med varmekabler og d blir IKKE noe lukt for d!!![:)]

den er til å anbefales.. absolutt på bæsjebleier også på tisse bleier da.. veldig praktisk og hygienisk..

ORIGINAL: carina82

Det jeg gjør nå er å hive bleiene sammen med våtorganisk søppel. Bæsjebleiene pakker jeg først inn i slike svarte hunde-bæsje-poser. 50 poser= 10 kr.
Våtorganisk søppel er jeg og hiver ute i søppeldunken 1 gang i døgnet uansett! Så da rekker det ikke å begynne å lukte. Kjempe smart!

Men hiver du de hundeposene sammen med matavfall?? de er jo av plast og skal i restavfall (i alle fall her i byen)... Har tenkt tanken selv, men da ville det i såfall blitt bio-hundeposene, men de er en god del dyrere da.

Back
Topp