Bleiebøtte

Synes alle bleiebøtter stinker. I alle fall etter hvert Blir nok bare å gå i søpla med bæsjebleier, og ha en vanlig søppelbøtte til tissbleier

Vi har Ubbi sin. Den kan man bruke helt vanlige søppelposer i. Bleiene lukter ikke, så lenge luken på bøtta er lukket. Men merker midlertidig lukt når luka åpnes.

Ubbi sin koster litt, selv når vi kjøpte den på tilbud. Men den har uansett vært billigere å ha over tid, enn å kjøpe masse spesialposer, som en del andre bleiebøtter krever for å fungere.

Har Sangenic twist, funker ok, men syns refill er ekstremt dyrt. Vi blir nok å gå ut ofte med søpla istedenfor å kjøpe nye refill til bleiebøtta tror jeg.

Vi har Ubbi sin. Den kan man bruke helt vanlige søppelposer i. Bleiene lukter ikke, så lenge luken på bøtta er lukket. Men merker midlertidig lukt når luka åpnes.

Ubbi sin koster litt, selv når vi kjøpte den på tilbud. Men den har uansett vært billigere å ha over tid, enn å kjøpe masse spesialposer, som en del andre bleiebøtter krever for å fungere.
Ser de har denne til 50% på babybanden.no nå

Er fornøyd med Korbell! Liker at den er større enn mange andre bleiebøtter. Tror de var gratis hos Mimmis tidligere, men nå er vel rimeligste alternativet denne pakken med bøtte og 3 refill-pakker med bleieposer til 249,-.

Hadde nok prøvd Ubbi om det ikke var for prisen, er mange som er kjempefornøyde med den ser jeg!

Hentet på barnashus til nr 1. Blir å bruke den samme denne gangen.
Aldri prøvd noen andre, men vi synes denne duger.

Hei! Noen her som har gått til innkjøp eller kan anbefale bleiebøtte? :)
Posene fra bleiebøttene på Barnas hus er svindyre. Sykt god business, unødvendig for familier. Vi hentet aldri den. Hadde en bleiebøtte som er gått ut av produksjon med snurrelokk hvor vi hadde vanlige handleposer oppi. Brukte den bare første mnd med førstefødte. Solgte den på finn etter kort tid. Siden den gang har vi kasta de i søpla på kjøkkenet. Lukter de tar vi de i hundeposer først. Den på kjøkkenet byttes oftere enn alle andre her i hus. Eneste utgiften er poser når man betaler i butikken + hundeposer (billigere enn de små bleieposene) eller en rull med små søppelposer fra first price.

Hentet på barnashus til nr 1. Blir å bruke den samme denne gangen.
Aldri prøvd noen andre, men vi synes denne duger.
Ble aldri å bruke bleiebøtte denne gangen allikevel da vi flyttet å har fått varmekabler der vi bytter bleier. DEN lukta klarer jeg meg uten! :hungover: Så endte med å kaste bøtta å legge bleier i bleiepose ,sånne små ruller fra matbutikken. Bruker en pose med flere tissebleier, så fort det kommer en bæsjebleie går posen ut

Back
Topp