Bleiebøtte

MaiMor19

Forelsket i forumet
Vi har kjøpt Ubbi bleiebøtte til å ha på badet der vi skal stelle babyen.

Jeg lurer på, kvitter man seg da med den «vanlige» søppelbøtta på badet og bruker bleiebøtta til alt, eller har man to dunker ved siden av hverandre?

Hva gjør dere? Hvorfor? Fornøyde?

(Ubbi bleiebøtte brukes med vanlig søppelposer, så kostnad på ekstra bleiebøtteposer er ikke noe tema).

Om d ikke er ekstra kostnad med poser o.l. Hadde jeg jaggu brukt den bøtta til alt :) vi har en bøtte til tissebleier og generelt rask + egen bøtte til bæsjebleier med poser som koster svin, hadde vært digg med bare en bøtte egentlig?

Hvorfor har dere det slik?

Bleiebøtta er en sånn med egne bleiebøtte poser. Blir fort dyrt om vi skulle putte alt oppi den. Synes også det hadde blitt tungvint siden vi må snurre posen slik at den lukker seg (det er et hjul på bøtta som lukker hver enkelt bleie inne for å hindre søl og lukt) mens vi bare kan kaste søppel rett oppi søppelbøtta

Bleiebøtta er en sånn med egne bleiebøtte poser. Blir fort dyrt om vi skulle putte alt oppi den. Synes også det hadde blitt tungvint siden vi må snurre posen slik at den lukker seg (det er et hjul på bøtta som lukker hver enkelt bleie inne for å hindre søl og lukt) mens vi bare kan kaste søppel rett oppi søppelbøtta

Da skjønner jeg godt at dere velger to ulike bøtter! Jeg hadde ingen anelse om at bleiebøtter kunne fungere slik...

Men om du hadde hatt en slik bøtte vi har kjøpt, hvor vi kan bruke poser fra butikker, ville du da droppet den vanlige søppelbøtta?

Da skjønner jeg godt at dere velger to ulike bøtter! Jeg hadde ingen anelse om at bleiebøtter kunne fungere slik...

Men om du hadde hatt en slik bøtte vi har kjøpt, hvor vi kan bruke poser fra butikker, ville du da droppet den vanlige søppelbøtta?

Litt usikker på hvordan din bleiebøtte fungerer, men hvis den er som en vanlig søplebøtte ville jeg nok bare hatt en

Har en bøtte til tissebleier/bæsjebleier frem til baby får fast føde, og bleiebøtte med dyre poser til illeluktende bleier..

Back
Topp