Bleiebøtte

Forventningsfull:)

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Skal vi gidde å gå til innkjøp av ei dyr bleiebøtte (de har vel et slags snurresystem for å lukke posen rundt hver enkelt bleie ettersom jeg forstår?), eller skal vi gå for vanlige søppelposer og ei vanlig søppelbøtte med godt lokk?
Noen konkrete forslag?

Kjøpte det til førstemann, det ble lukt etterhvert selv om det liksom ikke skulle bli det. (Bleiebøtta stod på fliser med varmekabler) Også var det så tungvint å måtte på babyshop for å kjøpe refill husker jeg ;)

Med nr 2 brukte vi bare hundeposer :)

Jeg syns iallfall bleiebøtte er bortkasta penger, men det er sikkert noen som har en annen erfaring med det :)

Kommer til å bruke hundeposer denne gangen også, syns det funka veldig bra.

Vi brukte det til refillen gikk tom (fikk gratis), og etter det har vi brukt bleieposer fra Libero, det funker veldig fint.
Knyter dem stramt, og kaster ut i søpla ofte. :)

Synes vanlig søppelbøtte med lokk og at man tar ut søpla litt oftere fungerer bedre enn bleiebøtta. Fikk gratis ved å melde meg inn på Barnas hus.

Monterte den angelcare nå, virker litt tungvindt.. men så er jeg vandt me å kaste søppel rett nedi en pose [emoji14] gratis, så verdt å prøve i d minste

Refill til bleiebøttene sangenic er ca halve prisen om du bestiller på ebay.. bare husk å ikke kjøpe for mer enn 350 kr pr gang.

Hadde ikke det til første mann, men vurderer det litt nå iht at stellekommoden ikke står på badet denne gangen.
Hvis jeg ikke velger dette så har vi jo hund i hus, så hundeposer er det nok av :-P

Monterte den angelcare nå, virker litt tungvindt.. men så er jeg vandt me å kaste søppel rett nedi en pose [emoji14] gratis, så verdt å prøve i d minste
Jeg slet med å montere den. Forstod ikke en dritt av den tegningen [emoji23]

Hahaha samme her.. men når jeg la fra meg tegningen så forsto jeg alt [emoji14] fått montert den da ? Om ikke kan jeg komme med en bildeveiledning ;p
Fikk det til etter å ha kastet tegningen og bannet litt [emoji23] Men takk for tilbudet [emoji173]

Fikk det til etter å ha kastet tegningen og bannet litt [emoji23] Men takk for tilbudet [emoji173]
Hahah. Bra ;) men må nesten ødelegge hendene for å få opp lokket, håper det går seg til.. om ikke så driter jeg i at den er stinkfri, og hiver den ut av vinduet [emoji14]

Hahah. Bra ;) men må nesten ødelegge hendene for å få opp lokket, håper det går seg til.. om ikke så driter jeg i at den er stinkfri, og hiver den ut av vinduet [emoji14]
Hehe :) Samme her. Greit å prøve når det er gratis, men gidder ikke noe styr. Da får det heller bli hundeposer :)

Back
Topp