Bleiebøtte?

Elsker min ubbi bleiebøtte! Den kan man bruke vanlige poser på og lukter ikke, selvom den står på varmekabler. Koster litt, men hadde ikke klart meg uten. Definitivt en av de beste kjøpene :)

Vi har angelcare. Fikk gratis. Kjøper refill på ebay! Synes den er helt genial. Lukter ingenting og tømmes en gang eller to i uka. Spørs hvor full du lar den bli :p Vi har ikke søppeldunken rett utenfor døra, og mange som ikke har bleiebøtte har ofte en pose med bleier i gangen feks. Lukter ikke spesielt godt.

Klarer oss fint uten. Vurderte å skaffe meg det men ikke gjort det til nå (mini er 5 måneder) og har ikke vært ett savn. Bruker bleie poser som jeg ser flere andre også bruker.

Helt ubrukelig, gikk rett i søppla.

Bruker bleieposer som jeg kaster rett ut i sjakta eller i vanlig søppel.

Hundeposer har jeg ikke tenkt på.. skal vurdere det nå.. har egentlig vurdert bleiebøtte, men har hørt at posene er dyre..

Vi bruker vanlige bæreposer eller bioposer i vår .... funker kjempe bra ... (korbell heter vår bleie bøtte )

Vi fikk med på kjøpet når vi kjøpte lekegrind på babyshop og syns den har vært super å ha :)

Hundeposer knyter igjen posen og bruker den ved neste skift også. Kaster den på trappa i en bøtte når posen er full eller på kvelden enkelt og billig!

Flott å lese gode erfaringer uten bleibøtte - går nok ikke for det ig prøver oss uten

Meld deg inn i barnas hus eller babyshop så får du en gratis så slipper du å bruke penger på en :) venter fortsatt på å få prøvd ut min :)
Den har sånne poser som hindrer lukt okså. :) søskenbarnet mitt har den og synes den er veldig grei og kjekk å ha.

Back
Topp