Bleiebøtte. kan noen hjelpe???

idahelene

Glad i forumet
Skal jeg velge Angelcare eller TT sangenic bøtta??? Synes det er vanskelig siden jeg aldri har brukt dette før...

Håper noen har tid til å svare [;)]

Vi har anglcare! Men har jo ikke prøvd den enda, men den får man jo gratis i sånn babypakke... men vist nok er refill posene til angelcare dyre...:)

var å henta den gratis bleiebøtta på reflex det er Angelcare, funker nå helt fint syns jeg,men aldri prøvd noen adnre heller da..

Vi har også angelcare men ikke prøvd den enda.
Den som man får gratis hos Barnas Hus ihvertfall.

Refillene koster 300 kr for 3 kassetter.

Aner ikke hvordan TT bøtta er..

Ja jeg ser de refillene er dyrere på Angelcare. Men spør dere som har angelcare. pakker den inn og forsegler den hver bleie? Det gjør den andre...

ORIGINAL: idahelene

Ja jeg ser de refillene er dyrere på Angelcare. Men spør dere som har angelcare. pakker den inn og forsegler den hver bleie? Det gjør den andre...

Nei det gjør den ikke så sånn sett lukter det nok ikke så mye av den andre bøtta.

jeg har en venninne som ikke tømmer sin bleiebøtte før den er full. er vel det som er fordelen med disse bøttene. Eller??

Hmm. Ja, vi har varmekabler, men ikke på hele badet. Da får den stå en plass det er kaldt på gulvet, for her blir det ikke aktuelt å gå ut med bleia hver dag. har ikke søppelbøtte i nærheten av huset. Da må jeg evt lage en ekstra utenfor døra...[:D]

ORIGINAL: zagganini

Har en varme på gulvet der bøtta står får du en eksplosjon av bakterier , selvom du kanskje ikke kjenner lukten så godt selv så er det der:-)
Vi ender jo opp med å gå i den lukten hele dagen og vil derfor ikke merke den like godt som andre men plast har aldri vært 100% tett og vil aldri bli det. Men selvsagt en bøtte ser finere ut, mitt valg er allikevel å gå ut med posen som henger opp (litt i skjul ved stellebortet) hver dag....for jeg har varme på gulvet:-)

jeg har en venninne som ikke tømmer sin bleiebøtte før den er full. er vel det som er fordelen med disse bøttene. Eller??

ORIGINAL: zagganini

Har en varme på gulvet der bøtta står får du en eksplosjon av bakterier , selvom du kanskje ikke kjenner lukten så godt selv så er det der:-)
Vi ender jo opp med å gå i den lukten hele dagen og vil derfor ikke merke den like godt som andre men plast har aldri vært 100% tett og vil aldri bli det. Men selvsagt en bøtte ser finere ut, mitt valg er allikevel å gå ut med posen som henger opp (litt i skjul ved stellebortet) hver dag....for jeg har varme på gulvet:-)

Jepp, syns ofte det stinker når en åpner en bleiebøtte. Mer enn hvis en har vanlig bosspann og kaster posen hver dag. Boots apotek har noen kjekke poser som en kan ta bæsjebleiene i som skal hindre lukt. De bruker vi også kaster vi bleiene i åpent bosspann. Og bytter pose hver kveld.

ORIGINAL: *Benedicte*

vi har angelcare og er godt fornøyd med den, men valgte den fordi den var gratis, og vet ikke noe om den andre..

samme her, hadde nåkk ikkje hatt noen bleiebytte hadde det ikkje våre får at vi fikk den gratis så

Brukte den gratise, men syns hundeposer er best til drittbleienem så hiver jeg bleiene neste gang jeg drar ut av døra [:D]

jeg har brukt tid på å undersøke hvilken bleiebøtte vi skulle ha. på barnas hus sin nett side står det noen komentarer fra folk som har brukt Angelcare bleiebøtte, de er veldig fornøyed med den og skryter av at det ikke lukter selv om den står på baderoms gulvet med varmekabler på. de klader derimot på at refillen er dyr 299,- for 3pk. men refillen til TT sangenic bøtten koster 119,- for en refill. så da blir det 20 kr mer ca per refill til tt bøtten. Angelcare bleiebøtte får du gratis mens TT sangenic bøtten må du betale 199,- for. så på bøtte er det 199,- spart og på refill er det ca 20 ,- per pakke eller ca 60 ,- hvis du skjøper 3 refill.
Håper dette hjelper hilsen en som liker å spare penger der det er mulig[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Angelcare bleiebøtte 0,-
Angelcare refill         299,- per 3 pak. (99,66 per pakke)

TT sangenic bøtte   199,-
TT sangenic refill    119,- per pak( refill357,- for 3 pak)

Vi skal prøve en annen type en angel care sin denne gangen.. Den synes ikke vi var kjempe god.. Og dyre refiler da.. Som ofte det var tomt for her..

Back
Topp