Bleiebøtte fra Barnas hus eller Babyshop?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Set at begge butikkene gir bort gratis bleiebøtter.
Hvilken er best? :)

Gir Babyshop bort gratis bøtte?Går det kanskje an å få begge to for å sammenlikne?)
Jeg har fått fea Barnas hus, men har ikke åpnet den enda.

Gir Babyshop bort gratis bøtte?Går det kanskje an å få begge to for å sammenlikne?)
Jeg har fått fea Barnas hus, men har ikke åpnet den enda.
Ser ut som begge gir bort, ja :) Trenger liksom bare en, men usikker på hvilken. Trenger man to er det jo bare å få tak i to ;)

Jeg skal hente den bra barnas hus i morgen. Den andre kan jeg ikke finne noe på nettet om, bare hørt at man kan der. Skal innom babyshop å høre i morgen :)
Men de posene til bleiebøtta fra barnas hus er gaaaaanske dyre! Vet ikke om jeg kommer til å bruke dem!

Vi hentet den fra Babyshop (Tommee Tippee), og vi brukte den til posene var brukt opp, men gadd ikke kjøpe ny refill.
Kjøp heller bleieposer fra Libero på Kiwi. ;)

Vi hentet den fra Babyshop (Tommee Tippee), og vi brukte den til posene var brukt opp, men gadd ikke kjøpe ny refill.

Det var smart tips. :)

Måtte du forresten melde deg inn i noen klubb på forhånd for å få bøtta fra Babyshop?

Bruker du bleieposene til Libero oppi bleiebøtta? :)

Har bare prøvd den fra barnas hus. Posene er ikke så dyre om man kjøper 6 pakning på ebay

Babyshop! Har begge fordi vi i utgangspunktet hadde 2 stelleplasser (men vi endte opp med å bare bruke den ene så vi kvitter oss med den andre). Den bra babyshop er tett og lukter ikke, men den fra barnas hus skal kastes (må bare bruke opp posene jeg har betalt for først;)) - stinker lang vei! Står at den skal være tett, men hjelper lite når eimen står i mot deg idet du åpner lokket. I den fra BS er hver bleie hvertfall pakket inn. Den fra BS er også større så slipper å tømme så ofte.

Har den fra barnashus og er veldig fornøyd med den :) Refilposene har de ofte på tilbud og er drøye, så er verdt å det syns vi ;)

Den fra barnashus må du pakke inn bæsjebleier i pose (og da er jo hele poenget borte). Alle bleiene går gjennom samme plasten i åpningen og har du fulle bæsjebleier kan inneholdet fort komme på den plasten i åpningen...

Back
Topp