Bleieavvenning

schnuppaluppa

Gift med forumet
Hvordan går det med det hos dere? Her har vi knekt koden nå i jula, ho har hatt 5 tørre dager uten uhell. Litt tiss i bleia på morran. Så håper ho er like flink i barnehagen i morra. [:)] Ho sier i fra når ho må bæsje, men vi må si til ho når ho må gå og tisse. Så det har vi gjort på morran, etter alle måltid og før vi skal legge oss. Og jaggu tisser ho ikke hver gang og holder seg imellom. Og ho går alene, roper når ho er ferdig. [:D] Så nå må ho bare begynne og huske på det selv. [:)]

oi! ikke verst med alt styret dere har hatt i tillegg..

min er ikke klar...

Oi, så flink hun er!! [:)]

Her har vi ikke begynt en gang, øver litt på å sitte på do, men fortsatt skummelt å gjøre noe oppi deg [8|]

vet ikke om frøkna mi er klar. Skal prøve [;)]

ORIGINAL: TauZa

oi! ikke verst med alt styret dere har hatt i tillegg..

min er ikke klar...

Ikke gæli det nei. Regnet med at det kom til og gå skeis da vi ble lagt inn, men sambo har vært kjempe flink med og jobbe med ho. [:D] Ho har til og med bæsjet og tisset på doen på sykehuset. [:)]

Her er det fjerde dagen uten bæsj i bleia i dag[;)]
ho tisser når vi setter ho på do, men sier ikke i fra selv. sier kun i fra når det kommer bæsj.

Spent på om de i barnehagn klarer å følge opp dette med bæsjing på do, håper det[:)]

Så flinke unger vi har! [:D]

Her har hun gått uten bleie siden lillejulaften! [:D] Ikke ett eneste uhell, går selv på do nå - trenger ikke å minne henne på det! [;)][:D] Hun både bæsjer og tisser i doen, og tørker seg selv! [:D]

MEN: Hun vil ikke gå på andre do enn vårt og mormors... så det blir spennende å se om hun klarer å komme over kneika i bhg[&:][8D][:D]

Så flinke små!![:D]
Vi må begynne å sette henne på do mer. Hun liker ike å gjøre noe i den, men sitter der gjerne..[;)]
Får litt mer orden i hverdagen etterhvert og kan begynne å jobbe mer med det![;)]

ORIGINAL: *charaina*

Her er det fjerde dagen uten bæsj i bleia i dag[;)]
ho tisser når vi setter ho på do, men sier ikke i fra selv. sier kun i fra når det kommer bæsj.

Spent på om de i barnehagn klarer å følge opp dette med bæsjing på do, håper det[:)]

deilig! håpe de følger opp da!

ORIGINAL: Vand

Her har hun gått uten bleie siden lillejulaften! [:D] Ikke ett eneste uhell, går selv på do nå - trenger ikke å minne henne på det! [;)][:D] Hun både bæsjer og tisser i doen, og tørker seg selv! [:D]

MEN: Hun vil ikke gå på andre do enn vårt og mormors... så det blir spennende å se om hun klarer å komme over kneika i bhg[&:][8D][:D]

ho er jo bare så flink! går ho på do eller potta? Snuppa får tørke seg når ho har tisset, men med bajsen hadde det nok blitt klin overalt.[8D]

ORIGINAL: schnuppaluppa

ho er jo bare så flink! går ho på do eller potta? Snuppa får tørke seg når ho har tisset, men med bajsen hadde det nok blitt klin overalt.[8D]

Hun går kun på do! Hun har en krakk og do-ring, så hun ordner alt selv! Minner henne på å vaske fingrene etterpå, så gjør hun det selv også! [:D]

Når hun bæsjer (jeg kjenner det på forhånd at hun må det, litt gassy[8D]) så sier jeg at hun MÅ rope på meg så vi får tørket ordentlig. Men det har hendt at hun har vært uten å rope på oss, og merkelig nok har det også gått bra! [;)]

Jeg syns det er FANTASTISK DEILIG å ikke ha bleieunge lenger!!! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Hun går kun på do! Hun har en krakk og do-ring, så hun ordner alt selv! Minner henne på å vaske fingrene etterpå, så gjør hun det selv også! [:D]

Når hun bæsjer (jeg kjenner det på forhånd at hun må det, litt gassy[8D]) så sier jeg at hun MÅ rope på meg så vi får tørket ordentlig. Men det har hendt at hun har vært uten å rope på oss, og merkelig nok har det også gått bra! [;)]

Jeg syns det er FANTASTISK DEILIG å ikke ha bleieunge lenger!!! [:D][:D][:D][:D]

Så bra!!! Så utrolig flink! Hmmm....tør ikke la ho klatre opp enda...ho er så klønete...[8D] Og de kan mer enn vi føler innimellom. [:)]

Godt og få de bleiefrie ja! Selvom jeg har bleie unge i noen år til med minstemann. [:D]

ORIGINAL: JulieAndora

Oi, så flink hun er!! [:)]

Her har vi ikke begynt en gang, øver litt på å sitte på do, men fortsatt skummelt å gjøre noe oppi deg [8|]

sign!

men jeg jubler for at han har lyst til å sitte på do da, et stort skritt!

forrestn så skulle han prøve å tisse som pappan på do i går, altså stående[:-]

ORIGINAL: *MissMe*

Vi må begynne å sette henne på do mer. Hun liker ike å gjøre noe i den, men sitter der gjerne..[;)]
Får litt mer orden i hverdagen etterhvert og kan begynne å jobbe mer med det![;)]

Sign! [:)]

jo da.. det går fremover.. han har tissa og bæsja ¨på do siden han var 13 mnd.. men gikk sikkelig i nekt i sommer så vi har tatt en pause.. han er blitt flink til å si i fra men vi rekker det akuratt ikke med bæsjen, men han tisser på to vær gang vi setter han der..[;)] men skjer det uhell er han kjapp på å spørre etter bleia[:)]

ORIGINAL: MeMyself

ORIGINAL: *MissMe*

Sign! [:)]

Samma her [8D]

Her hinter vi frempå, prøver ut potte og do, men ikke snakk om... [8|] Har ikke tisset på potte en eneste gang... Tror han rett og slett bare ikke er klar... Og jeg som hadde håpet at han kanskje ble bleiefri innen lillesøster eller lillebror kom... Men er jo fortsatt tid til det da.. Har ikke gitt opp håpet på det enda [;)][;)]

Back
Topp