Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Love4two
Huff det derre bleie styret altså [:'(]
Nå har vi gått tilbake til bleie døgnet rundt [:'(] Først etter ønske fra barnehagen, og for å gi henne litt rom.
Hun viser ingen interesse lengre med å slutte, enda hun gikk uten i sommer [>:]
De andre 3 åringene kommenterer at hun fremdeles går med bleie, så jeg skulle gjerne hatt henne til å gå uten. Hun bæsjer ikke på do, hun gjemmer seg under et bord eller i en krok når hun skal bæsje. Og når vi spør om hun ikke vil bli med på do og bæsje der, så sier hun bare at hun IKKE må bæsje. Dette plager henne ikke i det hele tatt, men gjør heller meg litt brydd. Jaja, det går vel over en gang. Har sagt til henne at til sommeren ER det slutt med bleie [&o]
ORIGINAL: DansenDE banan
ORIGINAL: Love4two
Huff det derre bleie styret altså [:'(]
Nå har vi gått tilbake til bleie døgnet rundt [:'(] Først etter ønske fra barnehagen, og for å gi henne litt rom.
Hun viser ingen interesse lengre med å slutte, enda hun gikk uten i sommer [>:]
De andre 3 åringene kommenterer at hun fremdeles går med bleie, så jeg skulle gjerne hatt henne til å gå uten. Hun bæsjer ikke på do, hun gjemmer seg under et bord eller i en krok når hun skal bæsje. Og når vi spør om hun ikke vil bli med på do og bæsje der, så sier hun bare at hun IKKE må bæsje. Dette plager henne ikke i det hele tatt, men gjør heller meg litt brydd. Jaja, det går vel over en gang. Har sagt til henne at til sommeren ER det slutt med bleie [&o]
Sånn har vi det også... [:(][:'(][:o]
Må bare ta det rolig, de slutter når de er klar. HÅPER jeg [&:]
ORIGINAL: Ole Brumm
Og da var vi tilbake med bleiestyret i bhg[&:] Det går diarè i bhg og han har vært litt løs i magen, så derfor setter de på han bleie.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg..