Bleie

jas

Forumet er livet
Bruker barna fortsatt bleie?
Lager avstemming i fht natt og dag jeg [:)]

Noah bruker om natten og hvis vi skal kjøre langt..
ellers er han bleiefri[:)]

Å det er godt..

Men får alikevel 2 bleiebarn i fra september regner jeg med[8D][:D]

Erik har slutta helt [:)]

Sienna bruka bleie på natta [:)]

Kian har vært 100 % bleiefri siden tidlig i sommer mai/juni.
Han brukte ikke bleie på 17 mai, så mulig det var før.

Helene har vært bleiefri på dagtid i 1 år nå, og på nattestid fra vinterferien 2009 (ca)

Bruker bleie om natta, hender vi av og til henter han med bleie i bhg, er visst litt vanskeligere å gå på do der.. men helt bleiefri når han er med oss..

Huff det derre bleie styret altså [:'(]
Nå har vi gått tilbake til bleie døgnet rundt [:'(] Først etter ønske fra barnehagen, og for å gi henne litt rom.
Hun viser ingen interesse lengre med å slutte, enda hun gikk uten i sommer [>:]
De andre 3 åringene kommenterer at hun fremdeles går med bleie, så jeg skulle gjerne hatt henne til å gå uten. Hun bæsjer ikke på do, hun gjemmer seg under et bord eller i en krok når hun skal bæsje. Og når vi spør om hun ikke vil bli med på do og bæsje der, så sier hun bare at hun IKKE må bæsje. Dette plager henne ikke i det hele tatt, men gjør heller meg litt brydd. Jaja, det går vel over en gang. Har sagt til henne at til sommeren ER det slutt med bleie [&o]

Nå har Magnus slutta helt med bleie i bhg, så nå er det bare nattbleier hos oss, regner med vi kommer til å fortsette med det en god stund, den er jo full som bare det om morgenen. Det stresser jeg ikke med ihvertfall, det kommer når det kommer.

Lowe4two: Magnus sine jevnaldrende kompiser i bhg, bruker bleie enda hele tiden og de er noen mnd eldre enn M.
Kan jo være at det har noe med baby Liam å gjøre kanskje?? Blir spennende å se med Magnus om han reagerer på at babyen bruker bleier og evnt smokk (nå som vi har slutta med den..)

Jeg tror dette har med alt som skjedde på våren og sommeren. Vi flyttet til svigers i 26. mars. Liam kom til 12. mai. Så flyttet vi i nytt hus 6. juni. Da vi kom i hus her, så var det første å venne oss til alt det nye. Thea fikk eget rom og skulle sove alene for første gang. Thea sluttet med smokk. Og alt som skulle komme i orden av ting og tang og nye rutiner. Nye grupper i barnehagen med nye voksne. Og nå har hun ny ped.leder igjen [&:]

ORIGINAL: Love4two

Nå har vi gått tilbake til bleie døgnet rundt [:'(] Først etter ønske fra barnehagen, og for å gi henne litt rom.
De andre 3 åringene kommenterer at hun fremdeles går med bleie, så jeg skulle gjerne hatt henne til å gå uten. Hun bæsjer ikke på do, hun gjemmer seg under et bord eller i en krok når hun skal bæsje. Og når vi spør om hun ikke vil bli med på do og bæsje der, så sier hun bare at hun IKKE må bæsje. Dette plager henne ikke i det hele tatt, men gjør heller meg litt brydd. Jaja, det går vel over en gang. Har sagt til henne at til sommeren ER det slutt med bleie [&o]

Sånn har vi det også... [:(][:'(][:o]
Må bare ta det rolig, de slutter når de er klar. HÅPER jeg [&:]

Og da var vi tilbake med bleiestyret i bhg[&:] Det går diarè i bhg og han har vært litt løs i magen, så derfor setter de på han bleie.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg..

bleiefri siden juli..

Emily har vært bleie fri på dagen fra april 09, og bleie fri på natten fra slutten av juli 09

ORIGINAL: DansenDE banan

ORIGINAL: Love4two

Sånn har vi det også... [:(][:'(][:o]
Må bare ta det rolig, de slutter når de er klar. HÅPER jeg [&:]

Ja vi får håpe på det [&:] Kjenner jeg ikke er helt overbevist om at vi noen gang skal få vekk den bleia på henne [:'(]

ORIGINAL: Ole Brumm

Og da var vi tilbake med bleiestyret i bhg[&:] Det går diarè i bhg og han har vært litt løs i magen, så derfor setter de på han bleie.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg..

Huff da. Forstår jo at det er greit for dem. Har ingen gode tips eller ideer til deg.

Nå vet jeg snart ikke om frøkena noen gang kommet til å slutte med denne bleia [:'(]
Hun har begynt å tisse i den om natten også nå [:o] Hun som gjør sånt til vanlig [&:]

Og nok en gang har hun fått en ny ped.leder i barnehagen [X(]
Og til høsten skal de gjøre om igjen, for da skal de gjøre plass til en avd/base/gruppe med barn med spesielle behov, og det sies at de skal inn på den basen frøkena mi er på nå og da må de barna flyttes på [&:] Jeg tror jeg bli gal [:o]

Bruker om natta og i barnehagen, men ikke hjemme om dagen.

bleiefri dag og natt siden juni

Back
Topp