bleie tilbud på rema

#Kari#

Forelsket i forumet
Et lite tips: Ta to og betal en for alle libero bleier på rema.
Så reklamen på finn så aner ikke om det er kampanje eller det er noe nytt de har begynt med.

Måtte jo tipse dere når jeg så det[:D]

Ja så det jeg også, det er jo suuuupert!!

Håper det er noe som kommer til å vare!!![:)]

Noen som vet???

Funker overhodet ikke med Libero på Knotten, de lekker som en sil på han! Så her er det Pampers for alle penga! Vi bruker kun opp Libero upandgo som vi kjøpte på kampanjetilbud i sommer.

ORIGINAL: cella

Funker overhodet ikke med Libero på Knotten, de lekker som en sil på han! Så her er det Pampers for alle penga! Vi bruker kun opp Libero upandgo som vi kjøpte på kampanjetilbud i sommer.

sign!! har gitt opp de up&go vi kjøpte på kiwi. pampers up&go synes jeg er for kort i ryggen... så her er det pampers active fit som gjelder!

ORIGINAL: ohBaby!

ORIGINAL: cella

sign!! har gitt opp de up&go vi kjøpte på kiwi. pampers up&go synes jeg er for kort i ryggen... så her er det pampers active fit som gjelder!

Samme her. Kan til nøds ha Up&go på dagen, men på natten er det uaktuelt! [8|]

Men vet noen hvor lenge det varer????[:)]

takk for tipset!
har for tiden 19 pappesker med bleier i kjelleren så kan vel vente noen mnd[8|][:D]

ORIGINAL: Krøsamaia

Priskutt, så ikke no tilbud! [:D]

ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: Krøsamaia

Priskutt, så ikke no tilbud! [:D]

Så det varer "evig" ??? Wohoooo[:D][:D]

Det står på infoen på rema.no at det gjelder kun 2 kjøp (altså totalt 4 pakker) pr handel. Det vet de sikkert ikke i butikken, for jeg var å kjøpte 6 pakker i dag[:D] Og jeg var kjempeheldig, salgsfremmeren til Libero drev å stablet i hyllene akkurat da og han lurte på om vi hadde fått oss landslagsdrakten. Det har vi ikke, så han sprang ut i bilen og hentet ett draktsett til snuppa. Super service[:)]

ORIGINAL: juuli

takk for tipset!
har for tiden 19 pappesker med bleier i kjelleren så kan vel vente noen mnd[8|][:D]
lol det har vi og[8D]

ORIGINAL: *EliSue*

Noen som vet hva Libero Comfort 5 og Libero UP&GO 5 koster på rema?[:D]

Handla up&go 5 i dag, kostet 46 kr tror jeg det var...

Back
Topp