Bleie str

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hvilken str i bleie bruker deres små nå? Og hvor mange uker og hvor mye veier de? Vi har akkurat begynt med nr 3 i libero selvom 2 fortsatt passer. Men syns 3 er litt mer plass og ikke gnager sånn på huden nå. Så da var det vel greit å bytte. Min er 8uker gammel og veide rett over 5kg på 6ukers kontroll

Lille her er 6,1 kg. For en uke siden forsåvidt, så hu er vel 6,5 nå. Har igjen en pakke av Libero str2, så må vel hoppe på 3'ern nå når den er tom. Men den sitter ikke så stramt at hun får merker da, så liker passformen på den:)

Bruker 1 enda vi. I libero kommer vi til å kjøpe 2 neste gang, men 1 pampers passer perfekt enda. Hun er 8 uker i dag, veide 4680 på 6 ukerkontroll.

Drøye 2 mnd gammel, bruker pampers nr 2. Er på siste pakken med nr 2 nå, går over til 3 snart. Han veide 5300 på 6-ukers kontrollen, så han er vel snart 6 kilo?

Min bruker libero nr 2 og han er 2 mnd idag:) 2 uker siden jeg veide han sist og da var han 4720.
Pampers nr 1 synes jeg passet lenger en libero nr 1.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

hun er 8 uker i dag og var 4840 på 6 ukers kontrollen for 1 uke siden :-) bruker libero str 2, vil vel bruke den en stund ennå:-)

Han er 7 uker, og begynte tidlig med nr 2..vurderer å snart teste ut nr 3 :)

☆★hilsen meg★☆

Mini her er 7 uker.Han veide 6240 gram i går, og bruker nr 3. Tror ikke det er lenge til vi kan begynne med nr 4. Denne karen vokser kjempe fort! veide 3560 gram da han ble født.

Her bruker vi libero 2,neste pk.blir nok 3. Han veier 5000g. :)

Lillemann her blir 8 uker på lørdag, veide nesten 5,7 forrige torsdag så er sikkert rundt 6 kg nå.
Gikk over til Rema sin minste bleie for et par uker siden, den går fra 5-9 kg eller noe sånt. Liker så godt de bleiene for de er litt lengre i ryggen :)

Vi bruker litt nr 1, siden vi har noen igjen, men har gått til innkjøp av nr 2. Han er 2 måneder og veide 4915 sist uke.

Hun blir 8 uker på søndag, og veier nå 5060g, var på forsinket 6 ukers kontroll idag ;) Bruker str 2 i pampers, akk gått over til det nesten :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hoppet nesten rett over til libero 2 , 1 ble for trangt. Hun er nå 7 uker på lørdag....vurderer å teste ut str. 3 snart.....

Bruker pampers nr 2. og gjort det heile tida.. Libero er for stivt syns eg,men gode frå str 4 og oppover .

han er 5,5 uke, og regner med han veier mellom 4-5kg. Bleie str er et lite problem. Bruker pampers nr 2, men de er egentlige for store rundt magen. Nr 1 passer fint rundt magen, men han fyller de opp med en gang. Er tynn rundt magen, og tisser masse :-)

Back
Topp