bleie spørsmål

Bruker535emm

Glad i forumet
til nyfødt hvordan bleier valgte dere?
selv har jeg kjøpt Libero hørte at di billi bleiene ikke var så fine når dem var så små pga utslett o.l

Da vi kunne gå over fra prematurbleier til vanilge, kjøpte vi Pampers sine newborn.

Har bare brukt libero[:)]

ORIGINAL: *NaTaLiE*

Har bare brukt libero[:)]

og en pakke pampers eller to innimellom

Prematurbleiene på sykehuset var Pampers, men fra vi kom hjem har vi så og si bare brukt Libero. Har vært det som har funket best på snuppa.

Er jo bare å prøve seg frem, så finner dere ut hvilket merke som er riktig for deres baby. [:D]

Her har Libero vært den som har fungert best, både ift fukt og passform[:D]

Brukte Pampers new born, og var veldig fornøyde! Men i neste størrelse er den tilsatt krem (eller lotion som de velger å kalle det), og den er jenten vår allergisk mot. Blir knall rød av fem minutter med Pampers. Så etter new born har vi kun brukt Libero.

Da snuppa var nyfødt syntes jeg at libero newborn var de som hadde best passform helt i starten, men jeg brukte også litt pampers også (men det var pga det var den typen som lå i apotekets babypakke[:)]).

ORIGINAL: •Skjønningene•

Får akkuart samme PAMPERS som man får på sykehuset til 20 kr pakken på REMA 1000, eneste butikken som selger de til 20 kr!

Brukt pampers helt fram til nå jeg, syns leibero er for klumpete for de små [:'(][:D]

Klumpete i alle str egentlig... Pampers var de eneste han ikke bæsja rett igjennom når han var baby[&:]
Fortsetter nok med Pampers så lenge de funker på nestemann også[:)]

prøvde pambers i 2 dager når vi kom hjem og jeg våknet opp klissblaut enten av tiss eller bæsj begge gangene, så vi gikk over til libero og hadde INGEN problemer...

Virkelig ekkelt å våkne opp med bæsj i hele senga og ut over halve seg[:'(][:'(]

ORIGINAL: K@ro

Her har Libero vært den som har fungert best, både ift fukt og passform[:D]

Kjøpte libero så hadde det da vi kome hjem fra sykehuset, men byttet fort over til pampers[:)]

Vi har libero... Lillemann har aldri fått noe utslett av dem han.. Syns libero er bedre enn pampers, men det er meg da[;)]

Back
Topp