bleie slutt

turboquattro

Gift med forumet
mini har ikke brukt bleier på 2 dager og har kun hatt 1 uhell. sendte han i barnehagen i dag med et lass med klesskift og en beskjed om at han har slutta med bleier. spurte pent om de kunne huske på og minne han på at han måtte gå på do. når jeg henta han i stad så hadde han hatt 1 uhell og da hadde de hatt på han bleie igjen. er det vanlig at de har på bleie når barnet kun har hatt 1 uhell? [8|]

Jeg ga de i bhg tillatelse til å ha på han bleie dersom han ikke gikk på do.
Jeg mener det ikke er deres jobb å lære mitt barn å gå på do, men det er MIN mening.

Nei, da hadde jeg blitt sinna. Hadde forstått det hvis det ikke hadde vært noen skift igjen, men til og med ta hadde jeg snakket med dem.

ORIGINAL: Tøsa^^

Jeg ga de i bhg tillatelse til å ha på han bleie dersom han ikke gikk på do.
Jeg mener det ikke er deres jobb å lære mitt barn å gå på do, men det er MIN mening.

men han går på do. han er sjenert da det ikke er lenge siden han begynte. så jeg har aldri bedt om at de skal lære ungen min og gå på do heller. men de må da vel kunne klare og bli med han på do. så skal han måtte ha på seg bleie ved vært uhell så blir han aldri bleiefri.

nei det er det ikke. da hadde jeg blitt kjempesur!
gi beskjed i morra om at de IKKE skal ta på bleie igjen.

ORIGINAL: Mrs Lutz

nei det er det ikke. da hadde jeg blitt kjempesur!
gi beskjed i morra om at de IKKE skal ta på bleie igjen.

han har fri i morra men skal si ifra på torsdag. han hadde hvertfall med seg nok klær da jeg sendte med 5 klesskift.

Ikke vanlig i barnehagen der mine barn går i allefall! Minsten har hatt noen uhell inni mellom, nå i det siste har han sluttet å gidde å gå på do å bæsje, han gjemmer seg i steden [&:] Men de bare vasker han, tar på ny truse og spør flere ganger om dagen om han ikke skal gå en liten tur på do. Jeg har sagt at de kan ta på bleie, om de ikke vil ha de trusene hver gang [&:] Men de sier bare at, han kan jo gå på do .. så det skal vi få til [:D]

Back
Topp