Bleie-priser

Nattlys

Gift med forumet
Samboer begynte å sjekke bleiepriser.. Å fant denne artikkelen på nette!
Den er fra 2006, men sikkert lurt å sjekke litt priser. Hvis det er så stor forskjell mellom kjedene!
Kiwi har vi f.eks fått i Tromsø[:)]

http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2004/bleiepriser

Jeg har faktisk vært å sjekket prisene i butikkene, sykt store forskjeller!

Hvor er de billigst tro?

fra babyen er ca 6kg lønner det seg å kjøpe "billig" bleiene.. om man ikke er veldig nøye på "merke" vare..
til min sønn på 20mnd bruker jeg lindlord som fåes kjøpt på rema 1000. 44bleier til 30,-
på kiwi får du first price bleier, 44stk til noe a 40 kr..

den på rema 1000 er svanemerket og godkjent av astma og allergi forbundet også[:)][:)]

Vi kjøper disse økonomipakkene til Pampers på Rema 1000. Det er 2 pakker i en eske. Fant ut at det ble billigere enn denne bleieavtalen til Kiwi.
Disse billigmerkene liker jeg ikke....

vi har kjøpt inn tøybleier som vi skal bruke[:)] så da slipper vi og tenke mere på det Deilig med bare en engangs sum.

Vi bruker de billige bleiene til lillemann nå, funker helt fint[:)] Kjøpte på kiwi før, gjør nok det den første tiden til babyen også[:)] Er masse penger å vase bort på bleier, så lønner seg å sjekke ut hvor det er billigst[;)]

Ja, det er veldig lurt å prøve ut de forskjellige bleiemerkene og sjekke prisene fra butikk til butikk. Pris er en ting, men det er også viktig at man selv er fornøyd med kvalitet og komfort på bleiene.

liker pampers best, libero er så stiv i forhold, hvertfall når de er så små.. og de billig bleiene har bare irritert meg[8D]
så kjøper også på rema1000, de 2-pk eskene..

kjøpte den første pakka med newborn bleier i går for å ha klart i stellekommoden.. 19.90 på rema, men mener å huske at jeg fant de til rundt 12 kr et eller annet sted når haakon var bitteliten.. på meny koster de rundt 25..

Ikke alle barn som tåler alle bleier heller, vet om mange som kun kan ha pampers feks.. Det viktigste er jo at babyen/barnet har det bra[:)]

Hadde vi hatt egen vaskemaskin (bor i blokk så har felles vaskeri i kjelleren) skulle jeg hatt tøybleier, det er jeg veldig for - både for miljø og for pris[:)] Men litt tungvint når man ikke kan vaske når man vil..

Vi skal bruke tøybleier, så har ikkje tenkt så mykje på det [:)]

ORIGINAL: Mamman til Luan

Vi kjøper disse økonomipakkene til Pampers på Rema 1000. Det er 2 pakker i en eske. Fant ut at det ble billigere enn denne bleieavtalen til Kiwi.

Disse kjøpte jeg også når ungene brukte bleie. Kommer til å gjøre det så fort mini passer de. De minste bleiene vet jeg ikke hvor jeg kommer til å kjøpe. Sikkert litt rundt om kring...

ORIGINAL: Mamman til Luan

signerer her:)
brukte den pampers økonomopakken jeg også, sparte myye[:)]

Jeg kjøpte libero newborn på Kiwi, der kostet de 12,90...men er vel ikke så lenge man kan bruke den minste størrelsen?

her liker jeg ikke pampers på snuppa, men barn er jo forskjellige så vi får se hva som funker best på lillegutt:)

Back
Topp