Bleie i vaskemaskin...

Hyppolyta

Glad i forumet
Ylva pakka en bleie i vaskemaskinen mens jeg var på soverommet for å hente mer klær.. Nå er alle klærne dekt med slike blanke kuler eller krystaller eller hva jeg skal kalle det. Noen som hatt samme problem? Prøvde å finne et nr til pampers jeg kunne ringe, men finner ikke..Håper ikke alt er ødelagt.

Sniker meg inn fra November 2011..

Jeg hadde samme problem forrige uke.. Det jeg gjorde var å ta litt og litt av klærne, sette på skylleprogram og da forsvant alt gugget fra bleien. Ristet av det verste først.
En svart cardigan ble ikke helt svart igjen, for å sei det sånn, men den bare vasket jeg på vanlig program etterpå og så var den like fin.
Lykke til!

Hehe, det har jeg gjort og :D Bare ristet alle klærne og dyttet de i tørketrommelen jeg :D Klærne blei helt fine :)

Åkei godt å høre. Har kjørt et hurtigprogram og en skylling så nå så de litt bedre ut. Men de svarte klærne ser heller ikke bra ut. Men så lenge resten klarer seg. Takk for svar :)

tørketrommelen var det mest effektivt hos oss når seb gjorde det samme.. hehe

hehe der og da ble jeg så sur for hun våknet kl 5 om morgenen og humøret var deretter. Hun gjorde alt hun ikke hadde lov til konstant så den bleievaskemaskingreia var bare toppen av kransekaka.. Men alle klærne ble helt fine etter noen ekstra vask. Rista bort alt før jeg hengte de opp.. 

Såå vet man hvordan det funker.. knis..

Hehe, her er det stas å legge badeleker i vaskemaskinen og gjerne starte maskinen også..

Alt som har knapper/brytere ska han trøkk og vri på. Oppvaskmaskin, stekeovn, vaskemaskin og tørketrommel..
Jepp, da e han i 100.

Back
Topp