Bleia lekker om natten

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Her har vi gått opp til libero strl 4 men etter 5-6 timer om natta begynner det å lekke bakover opp etter ryggen og jeg må bytte pyjamas også... Andre som har dette problemet?

syns bleiene lekker både dag og natt her.. nå er vi fremdeles på str 3 brukt det i 2-3uker, men ikke så fonøyd med dem..

Har dere prøvd ulike merker? Her har vi gått over fra Pampers til Libero fordi passformen til Libero ikke passet lenger når mini har vokst. Å bytte merket har løst de fleste lekkasjeproblemene for nå.

N
Har dere prøvd ulike merker? Her har vi gått over fra Pampers til Libero fordi passformen til Libero ikke passet lenger når mini har vokst. Å bytte merket har løst de fleste lekkasjeproblemene for nå.

Nja, hadde pampers litt når hun var litt mindre, strl 2 mens syns de bleiene kjentes så fuktige utenpå og syns det var ett stort minus men får gjerne prøve de igjen...

Ville også prøvd annet merke. Slet med dette da storebror var liten og byttet fra libero til pampers og problemet var løst. Sverger til pampers denne gangen også og liker ikke libero i det hele tatt da jeg synes de er "stive", men det er jo smakssak det der.... Om du ikke liker pampers kan du jo evt prøve noen av kjedenes egne bleier... Annen passform kan i alle fall løse problemet... bare å prøve seg frem, for ungene er ulike.... ;-) Lykke til!! :-)

Her har lekkasjene gitt seg etter vi gikk opp en str. Akkurat begynt med str 3. Libero. Men tenkte å prøve Rema sine, hørt mye bra om dem :)

Sniker fra oktober :) men her har vi brukt pampers pga at de er høyere i ryggen i forhold til libero (best med tanke på lekaskjer), men de siste ukene har vi byttet til rema sine egne bleier fordi pampers føles så fuktige på utsiden. De har akkurat samme fasong som pamper sine, men du slipper at de føles fuktige :) størrelsemessig er de like pampers, og prismessig er de enda bedre ;)

Vi tester ut Rema sine og er så langt fornøyd. Har hatt ett par lekkasjer, men kun når det har kommet avføring med for stor fart (lenge siden sist), eller at bleien var full av urin når han hadde avføring på nattmorgenen. De er like myke og gode som pampers sine :)

Vi tester str 3 fra rema nå, men synes hverken de eller Libero holder en hel natt, vi har stadig lekkasjer på ryggen her og.. Får kanskje prøve pampers..

Vi sliter også med at både libero sin nr. 3 og Rema sine lekker på natta. Virker som hun er midt mellom to bleiestørrelser.

Ville prøvd et annet merke, evt 1 strl opp på natten =)

forrige baby så gikk jeg fra str2 til up and go4.. får prøve det før jeg bytter merke.. har ikke rema i nærheten og er ikke så fan av pampers jeg heller, men når libero ikke funker så må man jo prøve ut litt forskjellig.. noen som har prøvd first price sine? :)

Rema 1000 sine holder tett :) utrolig også bare 15kr for en pakke :)

Rema 1000 sine holder tett :) utrolig også bare 15kr for en pakke :)
hvilken str på rema sine prøvde du? og hvilken str hadde baby fra før? :)

Back
Topp