Blei tante i dag!!

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
I dag kom en flott prins til verden som jeg blei tante til... Kjempe nydelig å veldig våken når tante kom på besøk... spennende å tenke at jeg også bærer en son.. Har jo ei lita fra før, men er jo evigheter (føles d som) at hu var så liten..

Så nå har jeg blitt enda mer forelska i den lille i magen:):)

I dag kom en flott prins til verden som jeg blei tante til... Kjempe nydelig å veldig våken når tante kom på besøk... spennende å tenke at jeg også bærer en son.. Har jo ei lita fra før, men er jo evigheter (føles d som) at hu var så liten..

Så nå har jeg blitt enda mer forelska i den lille i magen:):)
awwwwww....så herlig!
Masse gratulerer! Første gang eller?

Kan tenke meg at hormonene begynte å løpe berserk og melkekjertlene begynte å vibrere hos deg da :-P

Venter også på å bli tante (termin i slutten av mai). Så blir spennende å se hvem som kommer først av oss :D

Gratulerer såååå mye!

awwwwww....så herlig!
Masse gratulerer! Første gang eller?

Kan tenke meg at hormonene begynte å løpe berserk og melkekjertlene begynte å vibrere hos deg da :-P

Venter også på å bli tante (termin i slutten av mai). Så blir spennende å se hvem som kommer først av oss :D

Har ein fra før, men like stas me denne:):) kjennte eg blei litt utolmodig åg... e jo spent på kem som bor inni her

Gratulerer ! ja om ca 20 dager blir jeg også Tante til en liten gutt ..som jeg gleder meg å kneke med, før lille selv kommer!

Gratulerer med liten nevø :-) :-)

Gratulerer så mye :)
Jeg har også nettopp funnet ut at jeg skal bli tante i november.
Gleder meg masse, blir stas det også :)

Gratulerer så mye! :)
Forstår at det vekker morsinstinktet ja! :)
Jeg fikk holde en ettåring for litt siden, og tenkte 'hjelp, så liten!' :p
Rart når man har skolebarn. Tenk at de har vært så små. :)

Takk takk alle.. rart hvor fort tiden går fra baby til 3åring å at man kan glemme så fort hvor små di egentlig er..... :)

Back
Topp