blei sykehus besøk gitt *litt langt*

ninner

Glad i forumet
Marsboerne 2023
i dag hadde jeg time hos jordmor! hun målte blodtrykket mitt og blei bekymra gitt.. sa jeg måtte legge meg ned, og vi måtte måle på nytt.. dette var for høyt, sa hun.. jeg tror vi må ringe sykehuset. du må på sjekk.. hjeeelp tenkte jeg! hun var redd for svangerskapsforgiftning[:'(] hun ringte til sykehuset, og vi fikk beskjed om å komme ned på sjekk så fort som mulig..
dro nedover i fem tiden, og kom rett inn til legen.. snakket lenge med legen, og han tok blodtrykket på meg. denne gangen blei det litt lavere enn hos jordmor. (heldigvis) så sjekket de urin, og den så fin ut:) så var det tid for å ta en titt på bebis på UL.. alt så kjemppe fint ut! ingen tegn til SF her nei.. vi fikk også tatt noen blodprøver som jeg vil få svar på i løpet av morgen dagen.. men alt i alt så var han ikke bekymret for verken lille bebis eller meg[;)] litt skremmende tur, men godt å få sjekka!! og ikke minst godt å få tatt en liten smug titt på snuppa før ankomst[:D]

Så bra at det ikke var Sf da[:D]
Da kan du slappe av og nyte resten av tiden[:)]

ORIGINAL: Drømmeren

Jøss litt skummelt å få en sånn beskjed fra jordmor da.. men så godt alt stod bra til! [:D]
hehe sniktitting er moro [8D]

Bra det ikke var sf!![:D]

ja var litt skremmende.. veldig gla for å få sjekka da:) da vet man jo at alt er bra! [:)]

Å så godt at ting så bra ut. Skjønner godt at du ble litt bekymret!

Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite. flott at alt var bra med mor og barn;)
Alltid kjekt å spionere på bebisen;)

Flott at det ikke var sf!
Meeen.. Jeg hadde vært litt obs på bt og kanskje sjekka det en ekstra gang
av og til.. Bare for å være på den sikre siden [:)]

Godt at det ikke var sf da[:-], og så fint at du har en jordmor som reagerer så kjappt og får ting sjekket med en gang[:)]

Back
Topp