Blei så redd igår

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Fy søren jeg hadde en ekkel opplevelse med Celine igår...

Hu satt på fanget mitt og vi sang og leka.
Plutselig blei hu helt stille og satt å gapa - det tok litt tid før jeg plutselig skjønte at hu ikke pusta.
Herregud tenkte jeg, hva gjør jeg nå..!?
Fik snudd hu rundt og dunket og dunket på ryggen hennes.... Men ingenting skjedde. Kikket på henne å da rant det gulp ut av nesa og munnen hennes og hu var helt rød i ansiktet... Fikk snudd hu igjen og dunka og rista i hele ungen - og plutselig kom det er skrik fra hu og gulvet var fullt av gulp.

Fy søren, har aldri blitt så redd før jeg - det var helt fælt. Tåren bare rant....

Hu var heldigvis i fin form etterpå - bare lo og fjasa som om ingenting skulle skjedd....

Herregud!! Jeg ble helt sjokka når jeg leste dette.
Fy søren så skummelt det må ha vært.

GODT Å HØRE at det går bra nå.

ORIGINAL: *Mamsen til Ane*

Herregud!! Jeg ble helt sjokka når jeg leste dette.
Fy søren så skummelt det må ha vært.

GODT Å HØRE at det går bra nå.

Uff nei, det var ikke noe morro i det hele tatt.

Men hadde hun no ei halsen? Gulp?

Uff, får frysninger jeg..

Er så redd for slike ting som det, som bare kommer uten varsel!

Å shit!!! Da hadde jeg blitt så redd!!! [:(]

Godt det gikk bra igjen. Uff, var vel bare litt gulp som "satte seg fast" eller no...?
Flott at hun var i så god form etterpå da. Fort glemt hos de små. [:)]

Herregud så ekkelt, godt det endte bra da *klemme*

Men hadde hun no ei halsen? Gulp?

Uff, får frysninger jeg..

Er så redd for slike ting som det, som bare kommer uten varsel!

Må jo nødt å være gulpen som 'satt' fast vel....For det var hvertfall det som kom opp når hu fikk pusten tilbake... Men det var jo liksom nesten 2 timer etter mat da....

Ja,var vel gjerne det da.
Guri..

Men igjen, godt det gikk bra[:)] Virket ikke som hun fikk vondt da,og det er jo bra.

Jeg får virkelig vondt i magen av høre sånne historier,jeg!

Verste er at jeg helt sikkert kommer til å oppleve en slik situasjon selv en gang..

Grøss..Tror jeg går å leser litt om førstehjelp for småbarn,jeg.

ORIGINAL: MOVED:Nikki!

fy fader så skummelt da beijbi.
bra det skjedde når du var til stede og ikke mens hun sov..
man blir bra stresset da ja..særlig når man kommer til sjokk/lettelses fasen etter på

hadde victoria i badekaret legger henne på ryggen med lite vann! og hun spreller og koser seg!
denne gangen sprellet hun også og jeg sier åååå mammas lille koser du deg...plutselig skjønte jeg at hun hadde satt vann i halsen og ikke fikk puste...reiv henne fort opp av badet da ja

Er ikke mye morro når sånne ting skjer nei...Fikk helt panikk å etterpå når jeg så alt blei bra, så blei jeg - som du sa- letta. Blei så glad for at det ikke blei værre.
Skjønner godt du reiv hu ut av badekaret ja..Det hadde jeg også gjort.
Det er godt de får det opp etterhvert da...
På de få sekundene det her tok så jeg liksom for meg alt mulig...Utrolig hvor mye man kan rekke å tenke på på så kort tid.....

Jeg får virkelig vondt i magen av høre sånne historier,jeg!

Verste er at jeg helt sikkert kommer til å oppleve en slik situasjon selv en gang..

Grøss..Tror jeg går å leser litt om førstehjelp for småbarn,jeg.

Hehe...Er ikke dumt det nei.

Har både hatt førstehjelp på skolen pluss et lite kurs, så jeg husker litt enda. Å godt var det....

[:o][:o][:o][:o]

Kjempeskumelt!!!!

Godt at alt gikk bra!!!![;)]

uff[:(]

det må være alle mammaers skrekk

godt det gikk bra da vertfall[:)]

Uff, så utrolig ekkelt!!!! Det var nok værst for deg, tulla di vet vel heldigvis ikke hvor farlig det er å ikke få puste, merker vel bare at det er fryktelig ubehagelig der og da....

Godt det gikk fint!!!

Jeg trodde ikke de satt gulp i halsen jeg? Har jo hørt folk si at det er ingen fare for at de skal sette gulp i halsen når de sover på ryggen, for det spruter ut...

Det stemmer jo tydligvis ikke....

ORIGINAL: IronMaiden

[:o][:o][:o][:o]

Kjempeskumelt!!!!

Godt at alt gikk bra!!!![;)]

åj, det må ha vært en heilt førrferdeli følelse...Det va nu einda godt at det gikk bra!!!

åååfy så færlt. fikk frysninger i hele kroppen. Så bra at det gikk bra. det er mitt værste maretitt. [&:]

ORIGINAL: Jannka

Uff, så utrolig ekkelt!!!! Det var nok værst for deg, tulla di vet vel heldigvis ikke hvor farlig det er å ikke få puste, merker vel bare at det er fryktelig ubehagelig der og da....

Godt det gikk fint!!!

Jeg trodde ikke de satt gulp i halsen jeg? Har jo hørt folk si at det er ingen fare for at de skal sette gulp i halsen når de sover på ryggen, for det spruter ut...

Det stemmer jo tydligvis ikke....

Der sier du noe...Er jo litt ekkelt hvis de skulle satt det i halsen mens de ligger på ryggen.
Kan være noe annet har skjedd, men det var gulp som kom opp - Men den var ganske tykk liksom.

Back
Topp