Jeg har gått til behandlinger i 8 mnd nå, siden jeg har fibromyalgi, og i tillegg ikke har muskler.
Når man ikke har muskler, blir alt ekstra tungt...
For meg er det tungt å raspe ost, skrelle poteter osv.
Små ting er tungt for meg....
Så sier fysio til meg at ho mente jeg kunne trene opp musklene mine, og bli mye sterkere i kroppen!
Jeg sa til mannen in at så fort jeg har blitt sterkere, vil jeg ha en baby til!
Det har vært min store motivasjon!
Jeg har gjort alt jeg har fått beskjed om, trener +++
I dag sa fysio til meg at musklene mine fortsatt er like svake, og at jeg aldri måtte finne på å få flere barn, for det ville ikke kroppen min klare...
Jeg blei så lei meg.... Jeg har jobbet ræva av meg, brukt masse penger på behandlinger, trening osv, så fikk jeg vite dette i dag...
Er takknemlig for de to fantastiske døtrene jeg har, men jeg føler meg liksom ikke ferdig med å få barn:'(
Når man ikke har muskler, blir alt ekstra tungt...
For meg er det tungt å raspe ost, skrelle poteter osv.
Små ting er tungt for meg....
Så sier fysio til meg at ho mente jeg kunne trene opp musklene mine, og bli mye sterkere i kroppen!
Jeg sa til mannen in at så fort jeg har blitt sterkere, vil jeg ha en baby til!
Det har vært min store motivasjon!
Jeg har gjort alt jeg har fått beskjed om, trener +++
I dag sa fysio til meg at musklene mine fortsatt er like svake, og at jeg aldri måtte finne på å få flere barn, for det ville ikke kroppen min klare...
Jeg blei så lei meg.... Jeg har jobbet ræva av meg, brukt masse penger på behandlinger, trening osv, så fikk jeg vite dette i dag...
Er takknemlig for de to fantastiske døtrene jeg har, men jeg føler meg liksom ikke ferdig med å få barn:'(