blei litt forvirra... någen så kan svara???

jjente20

Blir kjent med forumet
hei.... va hos legen i dag å va nok ikkje gravid nei, mn egentli så va d litt godt og fordi eg føle eg må komma meg ud i jobb fyste... men blei litt forvirra..... fekk resept på p-pille (aldri brukt d før).... någen seie du ska starta på di dn dagen du får mensen, mens andre seie du kan starta på di me ein gang..... ka ska eg hørra på? he jo ikkje anelse om ka ti eg får den neste gang (ganske så uregelmessige syklus)..... kan eg starta i kveld??? skjønne ikkje heilt....

Du kan starte i kveld, men da tar det 14 dager før de er sikre, men starter du dag 1 i syklusen er de sikre fra dag 1. Ikke spør meg hvorfor...

Jeg ville startet den dagen du får mensen. Og det står nok i bruksanvisningen og, under dosering. Pleier å stå på den klisterlappen utpå pakken og, der hvor det står navnet ditt, hvis du har hentet dem da

probleme e bare d at eg ikkje he anelse om ka ti mensen kjeme....... an e blitt så sinnsygt uregelmessige........ bler heilt galen av å gå å venta.... å så va samboeren min ikkje så intressert i å bruga kondom fram t då... men så sko me ver vekke fra kverandre i 2 uge så tenkte me at d bare va å begynna.... men eg vetsje........

Du kan begynne med en gang, men da er de ikke sikre før om 14 dager. Sånn er det dessverre, det får du bare forklare samboeren din.

eg bare begynte på di me ein gang..... gadd ikkje gå å venta t neste mens sko komma.... men nå ska me nå ver vekke fra kverandre i 14 dage så då ska vel d gå greit.....

Back
Topp