Blei du klipt under fødselen?

M

Moderator Marte

Guest
Om du blei klipt, korleis var det?
Betre eller verre enn forventa?
 
Jepp :bag: den lyden kommer jeg aldri til å glemme.. Siden de måtte sy to ganger (førstemann sydde feil) så slet jeg med smerter lenger enn det som er normalt tror jeg.. men utenom det så har det ikke vært noen plager i etterkant.. ser helt fint ut nå..
 
Ja, med førstemann. Revnet en del i tillegg. Kan ikke si at jeg la merke til det under fødsel, men merket det godt etterpå..
 
Nei, ble ikke det. Hadde en rift, men den behøvde et par pynteting bare
 
Ja. Husker den lyden veldig godt. Det var et lite klipp ifølge jordmor, men hadde vondt lenge etterpå.
 
Ja, ble klippet med første. Kjente det ikke under fødselen, men i 1 mnd etterpå(fikk infeksjon)..
 
Ja, med første. Det var mye mindre vondt enn hver enkel rie. Men jeg fikk et stort hematom som gjorde at stingene skar seg gjennom huden, så jeg kunne ikke sitte på et par uker etterpå pga store smerter.
 
Ble det med førstemann. De måtte få han fort ut. Kjente ikke noe klipp, hørte ikke noen lyd heller. Var ikke vondt før én uke etterpå, da jeg fikk infeksjon :meh:
 
Heldigvis ikke. Nr. 1: rift = pyntesting. Nr. 2: rift og skrubbsår = pyntesting.
 
Ja med dem to første, ikke kjente jeg noe ei heller hørte jeg noen lyd.
 
Nei huff!!! Men revna grad 2 med begge. Kjente det omtrent ikke
 
Med første ble jeg klippet, husker ikke med nr 2. Men kjente aldri noe, bortsett fra at jeg var mørbanket nedentil i et par uker :p
 
Nei, sprakk helt av meg selv gitt! Tror jeg var oppe i 8-10 sting. Hadde vondt i flere mnd. Måtte sy både innvendig og utvendig
 
Ja, jeg ble klippet. Baby måtte ut fort pga pulsfall, så rakk ikke vente ordentlig på bedøvelse heller :wideyed: Så det var ikke godt :p
 
Nei revnet innvendig å utvendig selv med første. På grensen til 3 grads.

Jordmor var flink å sy da, ser ikke arr nå 6 år etter :)
 
Ja, men jeg kjente ikke noe (hørte ikke noe heller). Fikk bedøvelse før hun klippet. Baby begynte å bli stresset da jeg strevde litt med uregelmessige rier, hun var delvis stjernekikker og hadde hånda på haka... Øm rundt stingene i 10-14 dager etterpå.
 
Back
Topp