blei alenemor...

*GuroMoren*

Forelsket i forumet
Ja, da var det gjort. å jeg blei alene. fikk meldig fra han om at han vill gå ifra meg [&:]
hva er det for noe shit?? så nå tar jeg med meg gutten og flytter hjem til hjemplassen min.
men er det noen av dere som veit åssen støtte man kan få, evt åssen hjelp?? [:(]
dette er jo ikke noe gøy når sånt skjer... håper ikke noen andre opplever dette.[:(]

Du fikk en melding? [:(][:@]

Han sendte deg bare en sms??Det var jo skikkelig voksent gjort av han..[8|]
Men det var jo ikke saken du lurte på..

Du får dobbel barnetrygd,bidrag,overgangsstønad(om du ikke er i jobb)kanskje du har rett på bostøtte....Støtte til barnetilsyn hvis han går i bgh eller har dagmamma.

Triste nyheter var det iallefall..Trøsteklemmer sendes over..

ORIGINAL: TonjeJenta

ja... en sms der det sto " jeg tror det er best at vi går fra hverandre"..... [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: *GuroMoren*

ja... en sms der det sto " jeg tror det er best at vi går fra hverandre"..... [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Kom det som et sjokk ut fra det blå? Det er ikke noe som skal opp til diskusjon?
[:'(] Jeg har ikke noe peil på støtte o.l., men er i sjokk over at det er mulig!!

ORIGINAL: Marthe og Carina

Første jeg tenkte også..
Tror du får overgangsstøtte og slikt? Vet ikke så mye jeg.
Sender deg i alle fall en gooood trøsteklem!

Men.. en MELDING!?[:'(]

takker så mye for klemmen [:)]
ja, noen mannfolk klarer ikke å si det altså.
å jeg var på ferie,var 50 mil unna. dagen etterpå reiste jeg opp til trondheim igjen... [&:]

ORIGINAL: quebec

SÅ leit, ikke noe kjekt når slikt skjer, men en melding?? Han sendte deg en melding???
For en feiging sier nå bare jeg.

ønsker deg masse lykke til, det går nok bra skal du se[:)]

ORIGINAL: Rosey

Huff, så leit. Ikke no moro når sånt skjer[:(] Ønsker deg masse lykke til videre[:)]

tusen takk [:)]

ORIGINAL: quebec

SÅ leit, ikke noe kjekt når slikt skjer, men en melding?? Han sendte deg en melding???
For en feiging sier nå bare jeg.

ønsker deg masse lykke til, det går nok bra skal du se[:)]

jeg håper det... [:)]
takk for støtten.

Huff så leit å høre[:(]
Gå inn på alenemor-forumet og trykk på linkene øverst (MorrateFreja). Der finner du en oversikt over de ulike støtteordningene som finnes for aleneforeldre.
Ta vare på deg selv så godt du kan!
Klem

ORIGINAL: Madde34

Han sendte deg bare en sms??Det var jo skikkelig voksent gjort av han..[8|]
Men det var jo ikke saken du lurte på..

Du får dobbel barnetrygd,bidrag,overgangsstønad(om du ikke er i jobb)kanskje du har rett på bostøtte....Støtte til barnetilsyn hvis han går i bgh eller har dagmamma.

Triste nyheter var det iallefall..Trøsteklemmer sendes over..

tusen takk... ante ikke at man kunne få sååå mye hjelp. jeg har ikke jobb heller for øyeblikket så må jo finne en måte å leve på [;)]

Hei[:)]. Utrolig leit når slikt skjer[:(], men vi får håpe at det er til ditt beste og at du kommer deg opp på beina igjen snart[:)]. Ta en telefon til trygdekontoret og be om en rask time der, du får masse hjelp og støtte og ikke minst så har du krav på penger[;)]. Syntes det hørtes veldig lurt ut og flytte hjem så du får hjelp og støtte fra dine nermeste, det er jo utrolig viktig[:D]. Stor trøsteklemm fra Granås som bare føler så utrolig med deg akkurat nå

Kom det som et sjokk ut fra det blå? Det er ikke noe som skal opp til diskusjon?
[:'(] Jeg har ikke noe peil på støtte o.l., men er i sjokk over at det er mulig!!

vi hadde snakket om å gå fra hverandre før, men det er 1år siden eller noe. jeg hadde mine tvil i forholdet.
men ville ikke gå fra han liksom. ville gifte meg med han jeg  [&:][:@]

ORIGINAL: Juliette

Huff så leit å høre[:(]
Gå inn på alenemor-forumet og trykk på linkene øverst (MorrateFreja). Der finner du en oversikt over de ulike støtteordningene som finnes for aleneforeldre.
Ta vare på deg selv så godt du kan!
Klem

tusen takk[:)]
klemmer tilabke [;)]

ORIGINAL: Granås

Hei[:)]. Utrolig leit når slikt skjer[:(], men vi får håpe at det er til ditt beste og at du kommer deg opp på beina igjen snart[:)]. Ta en telefon til trygdekontoret og be om en rask time der, du får masse hjelp og støtte og ikke minst så har du krav på penger[;)]. Syntes det hørtes veldig lurt ut og flytte hjem så du får hjelp og støtte fra dine nermeste, det er jo utrolig viktig[:D]. Stor trøsteklemm fra Granås som bare føler så utrolig med deg akkurat nå

tusen takk for støtten. jeg setter stor pris på det [;)]
klemmer tilbake...[:)]

Inne på alenemorforumet her inne er det mange som har peil om hva du har rett på.

vi hadde snakket om å gå fra hverandre før, men det er 1år siden eller noe. jeg hadde mine tvil i forholdet.

Så ufattelig trist *klem*
Masse lykke til. Du er sterk så dette klarer du fint. Og å flytte hjem er nok en veldig god idé.

ORIGINAL: Er så spent

På melding??!![8|]

på en mld ja... [:@][:(]

Så ufattelig trist *klem*
Masse lykke til. Du er sterk så dette klarer du fint. Og å flytte hjem er nok en veldig god idé.

tusen takk... fint med så masse støtte [:)]
blir nesten litt flau... hehe. [:)]
klemmepå

ORIGINAL: *Krusedull*

Inne på alenemorforumet her inne er det mange som har peil om hva du har rett på.

tusen takk [:)]

Back
Topp