Ble vist sykmeldt, alvorligere en jeg trodde

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Da har jeg vært til lege, i tiligere tråd skrev jeg hvor elendig formen er om dagen. Ble sykmelt frem til 16.april for hyperemesis gravidarum og har svangerskapskontroll da.

Knakk selfølgelig i hop hos legen da jeg skjønte alvoret i det, heldigvis får fosteret næringen den skal ha, og det var betrygende.

om jeg ikke tar det med ro og holder på maten, så må jeg på sykehuset å få intravinøst næring.

har aldri vært sykmeldt så lenge, dette blir laaaaaange dager.

Uff da. Det høres ikke bra ut, men godt at h*n får næring.

Tiden går fort om du gjør som meg å ser på alt som heter dårlig dagtv :)

Uff da, det høres ikke noe godt ut! Ta det helt rolig og konsentrer deg om kun å få hvilt deg!

Huff hørtes tøfft ut :-( God bedring da!

ikke bra... masse god bedring og hør på legens råd med å ta det med ro

Da er vi to... Men legen min forsikret meg om at fosteret får det h*n trenger, men jeg må ta multivitamintabletter og passe på å få i meg nok væske. Og så avsluttet han med at det bare var å ringe hvis det var noe, han er på jobb i neste uke også. Det er betryggende siden jeg lever på en lavkaloridiett bestående av mariekjeks og vann + litt cola. Som 90% av tilfellene kommer opp igjen ;)

Uffda!!
Da var det ganske lurt at du kom deg til legen!
Husk å hvil masse nå da.. Fikk du noe for kvalmen eller?

God påske og god bedring til deg (og dere andre som er dårlige der ute)

Har aldri vært sykmeldt så lenge......så aner ikke hvordan dagene skal gå. Fikk ikke noe mot d. Men anbefalt å kjøpe ingefær rot på mat butikken å snitte av å lage te

Huff :( ja, ingefærte er kjempe godt:) snitt av 3-4 tynne skiver ingefær, skvis oppi etpar båter med sitron og ha akasiehonning oppi etter smak. Tilsett varmt vann, mmmm yndlings teén min :) riktig god bedring! <3

Back
Topp