Ble visst Oktobermamma jeg =)

Jmd

Glad i forumet
Hadde egentlig termin 2.november, men lille trollet mitt ville ikke vente så lenge.

Så 30 oktober kl 23,15 gikk vannet, og 19 timer senere, 31.10.12 kl 18.15 kom vår lille Ronja til verden, 4270g, 50cm lang og 37cm rundt hodet, helt perfekt.

Fødte på SUS, men bor egentlig i Farsund.
Nå er vi hos min mor for å komme oss på beina og inn i rutiner. Godt med litt eksperthjelp siden dette er første barnet for begge.

Gratulerer så mye! Fin jente du har:-) kos deg masse! Første mann hos meg og, elsker mamma livet!

Tusen takk =) Ja det er herlig er det vel ikke <3

Hadde egentlig termin 2.november, men lille trollet mitt ville ikke vente så lenge. Så 30 oktober kl 23,15 gikk vannet, og 19 timer senere, 31.10.12 kl 18.15 kom vår lille Ronja til verden, 4270g, 50cm lang og 37cm rundt hodet, helt perfekt. Fødte på SUS, men bor egentlig i Farsund. Nå er vi hos min mor for å komme oss på beina og inn i rutiner. Godt med litt eksperthjelp siden dette er første barnet for begge. [IMG]http://forum.babyverden.no/community/image.ashx?imageid=99653&imagename=Jmd[/IMG]
Bursdag samme dag som meg :) Halloween :) Blir nok en liten heks det gitt,, hehe, mamma pleide alltid å si jeg var en liten heks siden jeg var født på halloween :) Hadde til og med svart katt :)

Gratulerer så mye med den lille heksa :)

Back
Topp