Termin 8.april, men vannavgang fredag morgen. Er i dag blitt igangsatt med piller. Så da blir det mars-barn istedet. Må bare få ut litt tanker her jeg ligger på sykehuset og venter...
Nå er det sikkert settingen med å vente på sykehuset og hormoner, men føler meg litt nedfor fordi jeg bare fikk en lusen dag perm før vannet gikk. Dette kom litt brått liksom
ikke fått hvilt eller sovet nok hele siste uka
har gledet meg til fødsel lenge jeg, men mistet liksom litt av piffen i dag. Bare teit av meg.
Har fått litt sterkere murringer nå, men tviler på action før midnatt. Og det syns jeg også er sikkelig kjipt, for i morgen har både svigermor og bestekompisen til mannen bursdag. Da blir det liksom alltid felles og ikke baby sin egen dag... nå er jeg bare hormonell og sliten og barnslig.
Hører gjerne fra andre som ligger og venter på sykehus eller hjemme rundt om i landet
Nå er det sikkert settingen med å vente på sykehuset og hormoner, men føler meg litt nedfor fordi jeg bare fikk en lusen dag perm før vannet gikk. Dette kom litt brått liksom
har gledet meg til fødsel lenge jeg, men mistet liksom litt av piffen i dag. Bare teit av meg. Har fått litt sterkere murringer nå, men tviler på action før midnatt. Og det syns jeg også er sikkelig kjipt, for i morgen har både svigermor og bestekompisen til mannen bursdag. Da blir det liksom alltid felles og ikke baby sin egen dag... nå er jeg bare hormonell og sliten og barnslig.
Hører gjerne fra andre som ligger og venter på sykehus eller hjemme rundt om i landet

er det første barnet? Jeg var skikkelig nervøs for barseltiden, men har hittill opplevd den som helt magisk! Alt jeg var bekymret for forsvant i det øyeblikket baby kom. Er sikkert ikke sånn for alle, men jeg har aldri vært lykkeligere og har aldri før følt at livet har så mye mening! Velkommen til Mars gruppa
takk