Mamii 27
Glad i forumet
I natt klokka 4.00 våknet jeg av store smerter i magen.. Så ble jeg kvalm, og begynte og svette skikkelig. Jeg prøvde å gå på do, men først satt jeg bare der og knøyt meg i smerter. Det var ikke i livmora, var liksom hele magen, så tenkte på tarmene. Vet jeg har hatt det sånn en gang før i forbindelse med gravid, så er så redd det skal utløse noe - abort ..
Etter en stund fikk jeg gått på do, og rett etter det så stoppet smertene med en gang. Jeg trodde jo først det var en abort, men det var nok bare mageknip- men samtidig er jeg redd for at det, stresset og alt, kan ha ødelagt noe for graviditeten..
Huff, kan bli stresset av mindre.
Håper jeg generelt bare var uggen i forbindelse med graviditeten, siden jeg ble kvalm og at magen ikke tåler så mye som før jeg var gravid på en måte.. Noen som har opplevd det, eller har noen trøstende ord?
Etter en stund fikk jeg gått på do, og rett etter det så stoppet smertene med en gang. Jeg trodde jo først det var en abort, men det var nok bare mageknip- men samtidig er jeg redd for at det, stresset og alt, kan ha ødelagt noe for graviditeten..
Huff, kan bli stresset av mindre.
Håper jeg generelt bare var uggen i forbindelse med graviditeten, siden jeg ble kvalm og at magen ikke tåler så mye som før jeg var gravid på en måte.. Noen som har opplevd det, eller har noen trøstende ord?