Ble veldig redd i natt...

Mamii 27

Glad i forumet
I natt klokka 4.00 våknet jeg av store smerter i magen.. Så ble jeg kvalm, og begynte og svette skikkelig. Jeg prøvde å gå på do, men først satt jeg bare der og knøyt meg i smerter. Det var ikke i livmora, var liksom hele magen, så tenkte på tarmene. Vet jeg har hatt det sånn en gang før i forbindelse med gravid, så er så redd det skal utløse noe - abort ..

Etter en stund fikk jeg gått på do, og rett etter det så stoppet smertene med en gang. Jeg trodde jo først det var en abort, men det var nok bare mageknip- men samtidig er jeg redd for at det, stresset og alt, kan ha ødelagt noe for graviditeten..

Huff, kan bli stresset av mindre.

Håper jeg generelt bare var uggen i forbindelse med graviditeten, siden jeg ble kvalm og at magen ikke tåler så mye som før jeg var gravid på en måte.. Noen som har opplevd det, eller har noen trøstende ord?

Det høres ut som sånn som jeg får innimellom. Det er utrolig vondt og man sitter nesten å vugger frem og tilbake på do fordi det er så vondt   Det er faktisk bare "utvida" mageknip, og skal ikke ha noe å si for graviditet

skjønner godt at du ble redd! Magesmerter når man er gravid er ikke moro i det hele tatt.. =/ Men det skal nok veldig mye smerter og stress til før det påvirker graviditeten. :)

håper du slipper å oppleve det flere ganger, men har lest at det er mange gravide som sliter med magen under svangerskapet =/

Celin Marie skrev:
Det høres ut som sånn som jeg får innimellom. Det er utrolig vondt og man sitter nesten å vugger frem og tilbake på do fordi det er så vondt   Det er faktisk bare "utvida" mageknip, og skal ikke ha noe å si for graviditet

har også hatt det sånn noen ganger.. går i perioder.. men er ikke noe godt nei så skjønner bekymringen din... 

Huff... Det er så ekkelt når ein får vondt i magen, for ein er så utrulig redd for at det skal skje noko. Vi er liksom så hjelpessløse når det kjem til kva som skjer inni magen.. :S

Men eg kan trøste deg med (som eg ser andre har gjort tidligare) at det er veldig vanleg.
Det å bli forstoppa, få ekstra vondt av luftsmerter osv er ikkje uvanleg! :-)

Tusen takk for masse trøstende ord. Det er veldig godt å høre.. Håper ikke det har noe å si.
Gikk over med en gang jeg fikk gått på do, så  det tilsier vel at det kun var mageknip - men sykt vondt likevel. Jaja, ordner seg vel :)

Igjen, takk, dere er snille :)

Back
Topp