Ble vekket med en overraskelse...

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Min Kjære mann hadde lyst på meg?!?! Eller var det kanskje bare i håp om noe baby action, ikke vet jeg, men lykkelig ligger jeg her og håper at det vil ha modningsvirkning! Var det ikke tre kvarter Rikshospitalets anbefaling var?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Sikkert begge deler :)

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Blir spennende å høre om det hadde noe virkning da.... :) lykke til!

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Jeg krysser fingre, tær og alt som krysses kan;)

Noen heldige her ja :)
Håper det har noe virkning da ;)

♥ Termin 10 juli ♥

Min Kjære mann hadde lyst på meg?!?! Eller var det kanskje bare i håp om noe baby action, ikke vet jeg, men lykkelig ligger jeg her og håper at det vil ha modningsvirkning! Var det ikke tre kvarter Rikshospitalets anbefaling var?

Skal man ligge i tre kvarter etterpå?? ;) Hadde håpet på litt action i natt jeg også, men sabo fikk omgangssyken(!) :( Så jeg tror vi får vente med det. Er så livredd for og bli smitta. Kan ikke tenke meg noe værre enn og få omgangssyken og samtidig være i fødsel, da venter jeg heller ;) Har du merket noe i natt/dag da? ;)

❤Termin 15 juli❤

Åååååh.. Misunnelig! :P
Tror jeg kan konkludere med ikke å ha hatt sex på .... minst 5 mnd når min neste runde i høyet kommer..
Hvor lang tid bruker jomfruhinnen på å vokse ut? Kanskje dette blir en ''jomfrufødsel''? ;)
Ironisk siden jeg heter Maria... Hoho...

Noen som har det... fikk lurt til meg kos idag selv, men den tosken fikk det for seg å sprute oppå meg - og ikke inni... misforstått han...:mad::mad::mad:
Så ikke noe modning her... Brumle i magen er og forblir i magen...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Noen som har det... fikk lurt til meg kos idag selv, men den tosken fikk det for seg å sprute oppå meg - og ikke inni... misforstått han...:mad::mad::mad:

ARG!

HAHAHAHAHA!!!!
HADDE KLIKKA!!!

skjønner jeg er heldig i dette svangerskapet, for vi har oss minst 3 ganger i uken:-) Og nå får vi bare stå løpet ut, selv om jeg ser ut som Flode, for jeg skal ha MODNINGSKUR!!!

Hahahahahahaha du snakker om bortkastet!! Jajaja :-) Her hadde det ingen virkning da ting begynte å dabbe av, mens forrige gang hadde det full effekt...Men da var det også helt regelmessig gjennom hele svangerskapet så kanskje man må gå på "kur" for at det skal virke :-) Litt lettere da vi ikke hadde en ettåring og et stort hus og hage kjenner jeg....

Hahaha, misforstått litt? Han begynte ikke å smøre magen din inn med det da? Kanskje det var sånn han trodde det funka ;) haha, mannfolk altså!

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

er noen som har det ja, ikke fått noe på 1,5 mnd jeg men er ikke gravid heller men likevel det er lenge. Det hjalp virkelig begge gangene jeg har vært det..

Frøkenfryd : tror du må lære han gubben din noen ting hehe, må nok minne han på hvordan babyen kom inn.. :D

Hihi, dagens ;-)

Back
Topp