Ble TUL likevel

Tulipen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Julikulene 2020
Hei!
Jeg fikk tilfeldigvis en ultralyd 6+3 pga celleprøve, men har altså ikke bestilt noen ultralyd før den ordinære. Det er ganske kronglete her jeg nå bor og ikke minst vanvittig dyrt (1500,-). Nå fikk jeg dog plutselig skikkelig kalde føtter og kjenner meg litt som den eneste i verden som ikke går på ultralyd mellom uke 9-13. Finnes det flere der ute? :p

EDIT: Føkk altså. Nå fikk jeg litt panikk, så ringte for å høre med den dyre klinikken her. De hadde kun time i dag. Tok den. Shit.

Last edited:
:greet025 jeg skal heller ikke på tul. Må kjøre to timer og betale godt over 1000 kr.. og de har ikke flere timer ledig før langt ut i januar :p

Jeg er veldig usikker. Har mistet de fleste symptomer, så har ikke lyst å fortelle venner og familie før jeg er 100% sikker på at alt er greit. Så vurderer en tul i midten av januar.

Hei!
Jeg fikk tilfeldigvis en ultralyd 6+3 pga celleprøve, men har altså ikke bestilt noen ultralyd før den ordinære. Det er ganske kronglete her jeg nå bor og ikke minst vanvittig dyrt (1500,-). Nå fikk jeg dog plutselig skikkelig kalde føtter og kjenner meg litt som den eneste i verden som ikke går på ultralyd mellom uke 9-13. Finnes det flere der ute? :p

EDIT: Føkk altså. Nå fikk jeg litt panikk, så ringte for å høre med den dyre klinikken her. De hadde kun time i dag. Tok den. Shit.
Lykke til :Heartblue

Lykke til☺️

Håper der går bra! Syne vi stresser deg opp. Men da legger vi begge ut bilde senere idag?:)

Ja! Jeg skal inn om 15 minutter. Kjenner meg helt lam innvendig. Tror fadermeg jeg har fått kynnere også. Livmoren stresser tilogmed.

Du er ikke alene! Stresset i hele dag, sykt oppblåst. Perfekt å blotte underlivet til noen da. Har time 1530. Men masse lykketil!! Dette går nok veldig bra:)

Hahaha! Vært på do (nummer to) to ganger i dag - og siste var her på legekontoret :hilarious: Så nervøs!

Det gikk superfint! En liten tass som klødde seg i hodet og sparket fra seg ❤️ Er veldig lettet nå!

Back
Topp