Ble trist jeg nå

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Onkelen til sambo har fått litt pustebesvær i det siste, å det har blitt værre ganske fort.
Han har vært på sykehuset i 1 uke å tatt masse prøver.
Å de har nå funnet ut at han har magen full av kreft, å at det er det som presser på lungene hans.
Å at han sikkert bare jar 1-2 uker igjen og leve[:(]
Stakkar, det må være litt av en beskjed og få. Å mora å faren til sambo skulle egentlig til praha og en del andre ting nå før jul, men de har avlyst alt, for å være hjemme hvis noe sulle skje. Å det skjønner jeg godt.
Han er 65år å har ingen barn eller samboer. Men foreldrene hans som er 93 år tar jo dette så utrulig tongt.
De hadde ikke trodd å få leve lenger en sønnen sin liksom.
Også er det jo snart jul og greier.... huff... syns virkelig synd på familien nå.[:(]

*klemmepå*

trist ja[:(] "bra" at han ikke har barn da

ORIGINAL: Guttemamma2

Kreften er noe dritt.. enkelt og greit.
Utrolig trist situasjon dere er oppe i nå. Håper dere er sterke for hverandre og tar vare på hverandre..

*store bamseklemmer*

sign

Utrolig trist situasjon det der.. Jeg vet godt hvordan det er, min bestefar døde av magekreft med spredning for noen år siden.. Akkurat med magekreft er det visst vanskelig å oppdage før det har gått så langt at det nesten er umulig å gjøre noe..

Dere må passe på hverandre og ta vare på de gode minnene, og gjøre det beste ut av tiden som er igjen.

Sender deg masse masse gode klemmer og tenker masse på dere!

Klem sendes... Ingen ord

Utrolig trist situasjon dere er oppe i nå. Håper dere er sterke for hverandre og tar vare på hverandre..

*store bamseklemmer*

ORIGINAL: IVFProver84

Klem sendes... Ingen ord
[:(][:(]

*store bamseklemmer*

Sign! [&o]

ORIGINAL: IVFProver84

Klem sendes... Ingen ord

Back
Topp