Ble sykemeldt idag ..

Henriettemamma09+12

Elsker forumet
Var til legen idag, pga  smerter og at eg har hatt ett par småblødninger denne og forrige uke, så var ganske bekymra ..
Han kjente på magen min og div og så fikk eg høre hjertelyden til babyen og alt var heldigvis bra :) var utrolig godt å høre hjertelyden.:)
har fått bekkenløsning, har veldig lavt blodtrykk så er svimmel hele tiden og kaster fortsatt opp hver dag, så han sykemeldte meg ut mnd... Får så dårlig samvittighet ovenfor sjefen min mtp sykemeldinga ... Men blir sikkert litt godt også...

Hvordan står det til med dere andre ? :) Er symptomene begynt å komme seg ? :)

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for sykemelding, for du har en liten spire å tenke på :)

Her har faktisk kvalmen begynt å komme tilbake igjen, etter noen par uker med opphold, og puppene har blitt ømme (har ikke hatt noe problem med det frem til forrige uke).

Er begynt å bli vant til den konstante trøttheten, og at tålmodigheten ikke er den samme ;)

Så bra at alt var bra med lille spiren forresten :)

Jeg ble også sykemeldt i dag. Fortsatt veldig kvalm, trøtt og sliten :-(
Du må ikke ha dårlig samvittighet pga det altså. Viktigste er jo den lille i magen. Men skjønner hva du mener, grue meg til å singe sjefen i morgen.....

Dårlig samvitighet skal du ihvertfall ikke ha, er det en gang man bør tenke kun på seg selv er det når man er gravid. Ingen takker en for å slite seg ut..
Er dog glad jeg ikke er sykemeldt, tror svangerskapet ville blitt noe langt da.. forrige gang måtte jeg kaste inn håndkleet rett før 30 uker, og det ble en lang høst. Men, fordelen er jo at man faktisk får samlet noe krefter :-)

Jeg er litt kvalm for tida, men ikke slik at jeg kaster opp. Har vært mye mer kvalm denne gangen, men like trøtt og sliten som sist. Brystvortene er super-ømme og har vært det siden uke 4. Begynner egentlig å tro at energien vil vende tilbake innen noen uker nå, for jeg synes den verste tida var mellom uke 5-8. (som sist) Ihvertfall håper jeg det! Er fryktelig slitsomt å være på bunnen av energipølen hele tida.

D skal du ikke ha dårlig samvittighet for;)ta den tiden du trenger til du føler deg bedre;)!åhh fikk du høre hjertelyd;)?heldig!får liksom bekrefta at d ernoe der da;) har ikke så mange symptom utrolig trett og sliten ! Alt er et ork;)kjedlig og jobbe da;)hehe

:) slapp av og kom til hektene!! Det er en grunn til at legen sm deg.. !

"god bedring"

Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Ta vare på deg selv og den lille. 

Er selv også sykemeldt, men regner med at jeg kommer meg tilbake i jobb igjen snart. Når kvalmen gir seg. 

Back
Topp