ble spådd på fredag

mammen t daniel

Gift med forumet
og nå lurer jeg litt på om noen her har noen erfaringer å komme med i den forbindelse? stemte det du fikk vite osv? det hun sa som jeg kunne vite noe om, fortid, personer i livet mitt, personligheten min osv stemte jo veldig bra da. lurer på å gå en gang til til noen andre, er jo veldig spennende og det hadde vært veldig morsomt å se om en annen ser det samme som hun jeg var hos i går. blir litt dyrt, men slik som jeg er for tiden så er det vel verdt pengene synes jeg

ei venninne av meg gjorde det, og ho fekk så vagt svar tilbake at ho kunne like godt ha droppa det:P Ho fekk veldig typisk "tåkesvar" som kan passe på kven som helst:P

type "du må gå inn i deg sjølv, og tenke over kven som bla.bla.bla" :P

Men...... kan godt hende det faktisk er nokon som veit kva dei driver med, men eg trur det er mange bløffmakera der ute ;)

det er vel det jeg og har tenkt ;) men bestevenninna mi har vært hos henne flere ganger og det er skremmende mye som har stemt... får se etterhvert da, om det er noe sannhet i det hun sier, var jo flere ting som ifølge henne skulle skje rimelig kjapt så...

Spennande då ;) kjem ho med "konkrete" ting, eller diffuse type "du skal inn i ein følelsesmessig reise"?;p

Spennande då ;) kjem ho med "konkrete" ting, eller diffuse type "du skal inn i ein følelsesmessig reise"?;p

Beklager, men jeg tror alt slikt er humbug 

Hadde vært spennende å blitt prøvd å blitt spådd, men siden jeg tror alt er en bløff gidder jeg ikke akkurat betale penger for det

sorciere_ skrev:

veldig konkrete, eksen din kommer til å ta kontakt med deg om 1-2 uker, du skal møte noen om 1 ca 1,5 mndr, han har litt mørkere hår enn deg. i april-mai skal du reise, du kommer til å gå videre på skole (grøss...) etter at du er ferdig med den utdanningen du holder på med osv osv... fornuften min håper virkelig hun tar feil i at eksen min kommer til å ta kontakt for den kan bli tøff... var veldig mye, hun "så" både min og sønnen min sin personlighet skremmende godt...

Jeg har blitt spådd profesjonelt. Synes det var vedi spennende og konkrete svar jeg fikk. Har stemt med et meste, bl.a den måneden jeg skulle bli gravid. Men jeg ble spådd å få 4 jenter, men på ultralyden var det en gutt i magen. Ta det med en klype salt, men veldig gøy å se om ting stemmer :)

Jeg ble spådd for over tre år siden! Av ei her inne faktisk.

Skal finne å se om spådommen stemmer :D

En ting stemte. Hun skrev jeg ville bli gravid innen en måned, senes august. Og jeg ble det.

Resten.. Egentlig ikke. Hun skrev om framtid en måned fram i tid, tre måneder, seks måneder og et år fram i tid.

Hos meg var det visstnok mye frustrasjon rundt sexlivet vårt og at typen min var frustrert... At jeg måtte slippe han til oftere selv om jeg var sliten og sånn.

hahaha. Jo ja jo.. Mulig det ble lite action ei stund etter fødselen, men noe frustrasjon var det ikke så vidt jeg husker. Vi snakket sammen og han var minst like sliten som meg.

Også skulle det komme en lys mann som bedret økonimien vår. Hmm. Nei. Venter fortsatt på han. Også var det mye om oppussing. Det stemte ikke da vi kjøpte oss et splitter nytt hus og trenger ikke tenkte på oppussing på mange år.

Lite som stemte gitt. Og når jeg leser det nå i ettertid så ser jeg at det er mye sånne svadasvar. Typ: Dere passer perfekt sammen. Dere er så like, men samtidig så forskjellige. :P

Back
Topp