Ble smelt til av en hest i dag!!

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Skulle hente min hest på beitet, og dermed kom en av de andre å sparka meg gitt! skikelig bakut og traff meg med begge bena... Gikk bra med meg da, fikk meg en smell i hofta og et forslått håndledd, og et lite støkk i kroppen. Hesten er svæææær når den sparker deg altså!! :O

Au.. det må ha gjort kjempevondt;/ blei tråkka på av ein hest ein gong, og er såg heilt forferdelig ut;p og det var eit uhell, så du ser nok verre ut ;p

JA det var vondt. Det var ikke et uhell heller, han gjorde det med viten og vilje!
Kom bort, jeg dytta han vekk, han snudde ræva til og sparka!
Ble helt satt ut jeg, for det hadde jeg aldri trodd!!

¤Woolfmother¤ skrev:
JA det var vondt. Det var ikke et uhell heller, han gjorde det med viten og vilje!
Kom bort, jeg dytta han vekk, han snudde ræva til og sparka!
Ble helt satt ut jeg, for det hadde jeg aldri trodd!!

Huff, må vere kjempeekkelt å oppleve. Ein hest er jo ganske sterk!! :-O

Herregud, eier han ikke hesteskikk!??

Håper det går bra nå da :)

Trone skrev:
*Blåser på*

Hjalp det? Eller ønsker du et prinsesseplaster i tillegg? 

Hjelper nok BARE med prinsesseplaster!

©Smartass skrev:

Nei vettu hva! Fantes ikke snev av hesteskikk engang faktisk! Han oppførte seg som en bortskjemt drittunge!!!
Joda, det går "bra" nå. Men gikk visst værre utover ryggen en hva jeg trodde... Det smellet i hofta flytta seg nok bak i korsryggen merker jeg :O Blir spennende å ri på tur i morgen!
Håndleddet er bedre etter at jeg surra på en bandasje.

Risikosport å gå ut på et hestebeite damer! Om dere ønsker litt spenning i hverdagen altså ;)

Dem sparker hardt di derre "jævlan"

Her om dagen skulle jeg ta på pattene til hoppa mi..fikk meg to kjappe i kneet :/

suttelutt skrev:

Her om dagen skulle jeg ta på pattene til hoppa mi..fikk meg to kjappe i kneet :/

ævv, i kneet! Klarer du å gå??

©Smartass skrev:

Herreguuud!!! Ler så tårene triller her!! 

Denne graviditeten gjør noe med humoren min!  hahahaha

¤Woolfmother¤ skrev:

suttelutt skrev:

Jada det går greit..sto ganske tett inntil heldigvis. Men er blå og hoven...jeg måtte gi meg selv time out da det skjedde, for jeg ble så allmektig forbanna :)

suttelutt skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:

suttelutt skrev:

Jada det går greit..sto ganske tett inntil heldigvis. Men er blå og hoven...jeg måtte gi meg selv time out da det skjedde, for jeg ble så allmektig forbanna :)

Ble skikkelig forbanna jeg også, men hadde ikke noe leietau engang så jeg fikk bare veiva med armene og trampa med bena. Han løp unna da... Men sånt skal jo ikke skje, hesten skal jo ikke angripe deg!!

Nei, det er store dyr...men at en hest sparker uten forvarsel er faktisk ganske skummelt, så neste gang må du bare være obs...:)
God bedring iallefall:)

Ja det er ikke et spesielt bra tegn. Snakka med eieren da jeg kom hjem, hun var helt sjokka og ble veldig lei seg... jeg kommer til å ha med meg lonsjepisk ut en stund jeg altså. Prøver han seg igjen får han seg en rapp! Vanlig at de forsøker igjen ganske kjapt etter slike hendelser, for å sjekke rangen... Dessverre. De er store og sterke så man må bare ta igjen med dem!

Auda! Onkeln min driver med hest han og. En av hestene hans hadde et sår på hoven som han måtte spraye noe på, å dette svidde tydeligvis for hesten så den sparka til alt den klarte, rett i nesa på onkeln min. Hester er dyr me mye kreft i ja! å få en på tryne av en hest er ikke noe gått.

Glad jeg tok et skritt tilbake da han snudde ræva til jeg også.. Hadde jeg ikke gjort det tror jeg han ville truffet mye bedre og jeg ville blitt skada.

Ungene så på da, og de har jo spurt hundre ganger om hvorfor de ikke får gå inn til hestene.. Nå fikk jeg vist hvorfor!

Denne hesten angrep fordi han ikke fikk godbit. Et forsøk på å rangere seg over meg faktisk! Jeg er redd han vil prøve igjen...

Auauau!!
Da er det bare å "smelle til" han om han prøver igjen! Jeg synes det er guffent å gå ut på hestebeite uten pisk, for om det blir knuffing så er det ofte mennesket det går utover :-S

Back
Topp