Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja. Første gang jeg fikk hjem stod det jeg og mannen var i slektGjett om jeg krevde nytt kort gitt med riktig info
Ble ganske paff da
![]()
Hahaha uff jaOi, den var drøyDa hadde jeg også blitt rimelig skremt
![]()
Hvorfor i alle dager hadde hun skrevet det i første omgang?Hahaha uff jaMen fikk helt nytt kort med riktig info kjapt da og ba hu ta det bort fra alle plasser hu evnt skrev det inn
![]()
Det vet jeg ikke derimot. Hu kryssa sikkert bare feil. Syns å huske at man kryssa av ei rute eller noe såntHvorfor i alle dager hadde hun skrevet det i første omgang?
Hehe hadde fått litt angstDet vet jeg ikke derimot. Hu kryssa sikkert bare feil. Syns å huske at man kryssa av ei rute eller noe såntHu beklaga så masse atte.
Nei, rubella betyr at man er vaksinert mot røde hunder.Man skal vel være positiv på den? Betyr at man har hatt vannkopper og har antistoffer?
Nei, rubella betyr at man er vaksinert mot røde hunder.
Men den skal være positiv ja. Det visste jeg, så jeg ble ikke skremt
Det er jo fritt sykehusvalgJeg visste det ikke, men vi søkte det opp. Da ble jeg beroliget. Det står jeg har termin i 2015 foresten, så da har jeg vært gravid lengePå den med blodprøven er det riktig. Kan en bytte fødeplass? Jeg skal flytte snart og da er det upraktisk. Gleder meg til ultralyden.
Det er jo fritt sykehusvalgjeg byttet fødeplass nå med siste
![]()
Nei, rubella betyr at man er vaksinert mot røde hunder.
Men den skal være positiv ja. Det visste jeg, så jeg ble ikke skremt
Hvor flytter du?Men fikk jo bare tildelt en fødeplass her i Oslo. Hvordan bytter en?
Hvor flytter du?
Det er egentlig bare på Østlandet man får tildelt fødeplass, og der må du søke et annet sted da, snakk med legen eller jm. I resten av landet er det stort sett bare et aktuelt sykehus, så ingen bryr seg så mye om tildelt fødeplass
jeg flytter fra Oslo til Akershus
Vet ikke hvordan det fungerer der. Men jeg sa bare til jm at jeg ville føde på Haukeland.Men fikk jo bare tildelt en fødeplass her i Oslo. Hvordan bytter en?