Ble skremt ja

Apeloffen

Forumet er livet
Var lagt meg i gårkveld,men fikk ikke sove på ett par timer. Ligger jo på siden når jeg skal sove, men tror jeg lå litt for mye på selve magen i går, for når jeg skulle snu meg så fikk jeg så jæævlig vondt i magen. Den var steinhard kjempelenge, og det var fullt av liv der inne. For hver bevegelse han gjorde, så fikk jeg vondt i magen. også var det som om det av og til kom i sånne tak.. Men det satt ganske langt opp på magen, typisk for der lufta sitter[&:] Men siden magen var så steinhard og så ut som DEN kynneren, så ble jeg en smuule nervøs, og lå der å skalv for meg selv[8|] Det gikk heldigvis over etter en drøy halvtime.. men magen var rimelig steinhard hele tiden.

Noen som har vært borti lignende? Var det bare luft? Klarte ikke å skvise ut annet enn ett par små puttputt... Hmm....[8|]

skjedde meg og mange gange.. aner ikke ka det var for no.. men gikk ut ifra at det var den sinnsyke kynneren... for min del så var det bare å bli liggende muse stille og vente på at det skulle gå over og så bevege seg veeeeldig lansomt etterpå for jeg var helt øm i magen

ORIGINAL: 1gangs mamma

skjedde meg og mange gange.. aner ikke ka det var for no.. men gikk ut ifra at det var den sinnsyke kynneren... for min del så var det bare å bli liggende muse stille og vente på at det skulle gå over og så bevege seg veeeeldig lansomt etterpå for jeg var helt øm i magen

såpass ja.. er ikke noe øm i dag heldigvis[:)] Men jeg lå rimelig anspent i senga.. klarte ikke slappe av[&:]
Klarte å kave meg opp i sittende stilling til slutt.. var da det gikk over..[:)]

[:)]

Back
Topp