Ble sendt på ul i dag m/bilde....

connie83

Forumet er livet
Og huleboeren er i livmoren, men den er så liten enda så vi så ikke så mye utenom leligheten den skal bo i hahaha[:D] er sånn ca 5 uker på vei... fikk ny time til ul 27 mai, de er så flinke på sant.olav og følger virkelig opp... ble litt sjokkert når de spurte om jeg vile ha en ul til før jeg reiste til syden... takker selvfølgelig ikke nei til det [:D]

så her er den berømte huleboern min... eller leiligeheten hans/hennes de neste 7/8 mnd [:D]

hahaha ikke store greiene men det er noe der ihvertfall

Så bra at det ikke var noe galt da [;)]
Greit å sjekke opp når man går å er usikker. Nå kan du bare nyte helgen og 17 mai max

Så bra, det er så godt når man blir tatt alvorlig og får oppfølgning...[:D]

Sånn så ul `en min også ut i går he he

ORIGINAL: elisa26

gjorde den?? så bra he he da er det ikke bare meg det ser ut som om det er tomt hos [;)] men huleboern er jo så liten enda så kanskje ikke så rart [;)]

ORIGINAL: connie83

gjorde den?? så bra he he da er det ikke bare meg det ser ut som om det er tomt hos [;)] men huleboern er jo så liten enda så kanskje ikke så rart [;)]

Det var det han gyn... sa så skal tilbake den 28 for en ny ul[:D] Ble litt nærvøs når han kun så fostersekken, men han sa det var helt normalt så tidlig... 

ORIGINAL: connie83

Det var det han gyn... sa så skal tilbake den 28 for en ny ul[:D] Ble litt nærvøs når han kun så fostersekken, men han sa det var helt normalt så tidlig... 

ja men det er normalt.. for det var sånn når jeg gikk med emilia også [;)] men så rart å se at det lissom ikke er noe der som synes enda.. de utvikler seg virkelig fort ja he he

ORIGINAL: Luna_girl

ååååå,nå ble jeg glad:)

takk [:D] jeg også tihi [:D]

Å, så bra da 

Back
Topp