Ble satt tilbake på TUL i dag

Kakkelhøns

Glad i forumet
Mailykke 2018
Augustbarna 2021
Hei damer.

Fikk se et foster med bankende hjerte på TUL i dag :Heartred

Hun målte den til 7+0/7+1.. men i følge mine beregninger er jeg 7+5/7+6. Jeg vet nøyaktig når EL var, og når befruktning har skjedd. Litt stressa for at den er litt mindre enn forventet, selv om jeg vet det er små marginer de måler. Jeg så hun målte den flere gang. Noen som har noen trøstende ord? Jeg krisemaksinerer nok litt. Redd for MA senere.

Hun så også at det har vært tvillinger i begynnelsen, men den ene hadde ikke utviklet seg normalt og var veldig mye mindre. Ingen hjerteaktivitet på tvillingen. Litt rart å tenke på at det kunne vært 2 :eek:

Så fantastisk med bankende hjerte:Heartred
Har en venninne som opplevde det samme, at tul sa at hun var kortere på vei enn det hun visste at hun var. Gyn sa til henne at noen ganger kan embryoet gå i «dvale» et par dager for å så fortsette å utvikle seg. Hun fødte et friskt barn til termin:)

Hei damer.

Hun målte den til 7+0/7+1.. men i følge mine beregninger er jeg 7+5/7+6. Jeg vet nøyaktig når EL var, og når befruktning har skjedd. Litt stressa for at den er litt mindre enn forventet, selv om jeg vet det er små marginer de måler. Jeg så hun målte den flere gang. Noen som har noen trøstende ord? Jeg krisemaksinerer nok litt. Redd for MA senere.

Hun så også at det har vært tvillinger i begynnelsen, men den ene hadde ikke utviklet seg normalt og var veldig mye mindre. Ingen hjerteaktivitet på tvillingen. Litt rart å tenke på at det kunne vært 2 :eek:

Det samme skjedde med sønnen min. Ble satt tilbake over en uke ut i fra når jeg vet eggløsning var. Det gikk helt fint og han endte opp med å komme fire uker før tiden, stor og fin på 3.6kg :love7 Skjønner du blir bekymret men krysser fingrene for alt er fint ❤️❤️

Så fantastisk med bankende hjerte:Heartred
Har en venninne som opplevde det samme, at tul sa at hun var kortere på vei enn det hun visste at hun var. Gyn sa til henne at noen ganger kan embryoet gå i «dvale» et par dager for å så fortsette å utvikle seg. Hun fødte et friskt barn til termin:)

Hei! Så bra det gikk fint med henne. Hvilket kjønn fikk hun? :)
Skal bestille ny time over nyttår å se da :Heartred

Hei damer.

Men da vil kanskje kroppen støte ut det andre etter hvert eller?

Sniker fra juni:happy: jeg var på tul 7+4 og ble målt til 6+2. Dette visste jeg ikke kunne stemme iforhold til når aksjer ble lagt og da skulle jeg heller ikke kunne fått positiv test når jeg fikk. Ble selvfølgelig litt stresset og redd av det men jordmor var ikke bekymret i det hele tatt og sa det var så små marginer som utgjorde stor forskjell på svangerskapslengde så tidlig. Var tilbake på onsdag 12+2 i følge forrige tul og ble satt frem igjen til 13+2 som passer helt perfekt iforhold til egne beregninger:)

Sniker fra juni:happy: jeg var på tul 7+4 og ble målt til 6+2. Dette visste jeg ikke kunne stemme iforhold til når aksjer ble lagt og da skulle jeg heller ikke kunne fått positiv test når jeg fikk. Ble selvfølgelig litt stresset og redd av det men jordmor var ikke bekymret i det hele tatt og sa det var så små marginer som utgjorde stor forskjell på svangerskapslengde så tidlig. Var tilbake på onsdag 12+2 i følge forrige tul og ble satt frem igjen til 13+2 som passer helt perfekt iforhold til egne beregninger:)

Takk for beroligende ord. Så bra det gikk bra med dere, gir meg håp. :Heartred Skal prøve å ikke stresse så mye (lettere sagt enn gjort når man begynner å tenke):hilarious:

Takk for beroligende ord. Så bra det gikk bra med dere, gir meg håp. :Heartred Skal prøve å ikke stresse så mye (lettere sagt enn gjort når man begynner å tenke):hilarious:
Ja er veldig vanskelig å ikke begynner å stresse og bekymre seg. Også begynner man å google. Fant ikke mange oppløftende historier når jeg søkte rundt husker jeg. Det verste man kan gjøre.. håper det går helt fint med din lille spire-jeg har hvertfall troen:Heartred

Sniker
Det kan ta opp til 1 uke fra eggløsningen til egget faktisk befruktes :)

Ikke med donorsæd som bare lever i et døgn. Derfor er jeg helt sikker på befruktningen
Som tidligere nevnt kan også egget gå i dvale ;) det er veldig normalt å bli flyttet både frem og tilbake på tul siden det er små marginer for feilmålinger

Jeg ble satt tilbake 1-1,5 uke på tidlig UL, skal ha ny om noen uker så får vi bare se. Det alene er mest sannsynlig ikke et dårlig tegn, fort å måle litt feil når det er så smått.

Back
Topp