Ble så stolt i går:D

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Når snuppa endelig snudde seg fra rygg til mage,og ikke bar en gang men flere ganger:) <3 hun er 4,5 mnd men har prøvd ei stund så gøy at hun klarte det, så nå rulles det over hele tiden:)
 
Så kjekt! :) Gleder meg til det er vår tur... Samtidig som hun godt kan være baby en god stund til :)
 
Så moro!
Emma viser at hun gjerne vil kunne rulle seg rundt (vrir på hele kroppen så hun ligger i et U) men jeg tror nok det er en god stund til hun får det til :) Er bare rett over 3 mnd så vi har vi har god tid.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Her jobber også lillegutt for å komme rundt fra rygg til mage og har faktisk greid det to ganger på rad, men ikke siden, men tror ikke det er så lenge til før han var knekt nøtta. ( Han er snart 4 mnd)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så kjekt! Jeg blir misunte, jenta mi har pute på seg og har ikke sjangs med rulling. men den skal antageligvis av om en måned :) glede meg.
 
Her jobber også lillegutt for å komme rundt fra rygg til mage og har faktisk greid det to ganger på rad, men ikke siden, men tror ikke det er så lenge til før han var knekt nøtta. ( Han er snart 4 mnd)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Samme her! Har gjort det en par ganga.. men arman havne under han så han bli illsint :) dem knekke vel nøtta før vi ane!
 
Her klarte Jacob det idag. :) Begynte å tippe litt mot sida igår kveld, og idag tidlig klarte han det 2 ganger. :) Var 4 mnd på mandag. :) Samboer sov, men fikk heldigvis filmet det. :)
 
Linn tippa fra mage til rygg i går, men det var nå mest tilfeldig da.. Prøvde igjen etterpå, men fikk det ikke helt til da... :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp