Ble så provosert! (laaaangt)

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Ringte legekontoret i dag siden Trym fortsatt spyr etter ei uke, og fikk time kl 10.30. Kom ikke inn før ca 1 time etter det, og da til en annen lege siden fastlegen er på ferie. Han lurte på hva det gjaldt, og eg sa at Trym hadde spydd i ei uke nå, så eg tenkte han burde ha seg en sjekk hos lege.
Fikk ikke sagt noe mer før legen kom med ei lang avhandling som hørtes ut som om den ble lest rett ut av legeboka om at barn med diare og oppkast klarer seg fint i to uker uten noe behandling, mens barn med kun oppkast fint kan gå tre uker uten problemer så lenge de får væske i seg. Sa så at vi de siste to dagene har slitt med å han til å drikke, og at vi har prøvd mye forskjellig drikke. Da kuttet han meg bare av med "Det er ikke snakk om hva han vil drikke, men at du som mor SKAL gi han drikke." Og så fortsatte han med den uttalelsen som ga meg hakeslepp" For å si det sånn....Har en først vært så dum å skaffe seg barn, så må en tåle å ta seg av de når de er syke og sutrete og!"[:@][:@][:@] Holdt på å fly i flint! Hvis en først er så dumme å få barn, hva er det for en ting å si! Og så at eg må tåle å ta meg av barnet mitt når han er syk! Har ikke gjort annet enn å dille og dulle med Trym og gjort alt hva eg kan for at han skal ha det best mulig, hatt våkenetter for å passe på når han spyr o.s.v. Og selvfølgelig klager eg ikkje over at eg må gjøre det.
Etter dette fikk eg bare beskjed om at "Eg kan ikke gjøre noe. Hadet" Hele tiden eg var der inne (var bare maks 2 minutt) så ofret han ikke Trym ett blikk en gang, Og ikke ville han høre på meg når eg prøvde å fortelle hvordan Trym hadde reagert når vi hadde prøvd ulike måter på å få i han næring heller. Bare avbrøt meg med gi han væske. Gikk ut fra det legekontoret temmelig provosert kan en si![:@][:@][:@]

Er det værste jeg har hørt![:@] send klage til fylkeslegen, i kommunen din!!!

God Bedring[;)]

ORIGINAL: Lykke!

Er det værste jeg har hørt![:@] send klage til fylkeslegen, i kommunen din!!!

God Bedring[;)]
enig med deg...!!!

Er helt sjokka her jeg sitter jeg, att det går an å oppføre seg sånn[:@][:@] Forstår veldig godt du ble provosert!!! Jeg hadde gjort som asil finn en annen lege og få sjekket ut Trym.God bedring til Lille Trym[:)]

Nei og nei[:@] For en dust!! Jeg hadde blitt såå sint[:@] Skjønner godt at du ble provosert ja!!
Send inn klage ja! Det gjorde vi til legevakten når Maja var to uker gammel og hadde hudinfeksjon, og legen sa hun bare hadde kolikk.. Tok henne ikke opp av bilstolen engang for å sjekke henne.. Noen leger er helt blåste i hodet!
Masse god bedring til gogutten Trym, håper han blir snart frisk!

ORIGINAL: moskata

Er helt sjokka her jeg sitter jeg, att det går an å oppføre seg sånn[:@][:@] Forstår veldig godt du ble provosert!!! Jeg hadde gjort som asil finn en annen lege og få sjekket ut Trym.God bedring til Lille Trym[:)]

UAKSEPTABEL oppførsel av en lege!! Utrolig provoserende, ble sint bare av å lese om episoden[:@]

Herregud, e det mulig å sei någe sånn [:@]

Det der må du gå videre på, den der legen bør få en klage på seg!!!

Det er pokker meg noe av det verste jeg har hørt....[:@][:@] Drittlege!!!! Si ifra til fastlegen din hvordan behandling du fikk......

ORIGINAL: Minni84

Nei og nei[:@] For en dust!! Jeg hadde blitt såå sint[:@] Skjønner godt at du ble provosert ja!!
Send inn klage ja! Det gjorde vi til legevakten når Maja var to uker gammel og hadde hudinfeksjon, og legen sa hun bare hadde kolikk.. Tok henne ikke opp av bilstolen engang for å sjekke henne.. Noen leger er helt blåste i hodet!
Masse god bedring til gogutten Trym, håper han blir snart frisk!

Samme lege kanskje??

Fyttirakkern, for en oppførsel! Tror jeg hadde kverka`n! Og ville kanskje tatt en tur på legevakta istedet, ja... Går det forresten bedre med Trym???

Ja det ser ut til at han er frisk igjen nå. Begynt så smått å spise normalt igjen

Det var godt å høre![:)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Ja det ser ut til at han er frisk igjen nå. Begynt så smått å spise normalt igjen

Så bra, da går det rette veien[:)][:)]

Hallo i luken!! For en lege!! [:@][:@][:@]
Bra Trym er beedre ialleffall.

Back
Topp