Ble rørt jeg *norske talenter*

tipp

Forumet er livet
Ble rørt av han Renè som rappet på slutten[&:][:)] Satt med tårer i øynene[8D] Virket som han var på gråten selvnår han sa det med å følge drømmen sin og ikke gi opp.At han vil at sønnen skulle gjøre det samme når han ble stor.

Han var liksom en tøffing somvar så myk på innsiden. Men nå blir jeg egentlig rørt ofte når jeg ser en pappa gå rundt med et barn.Ikke ofte jeg ser det egentlig[8|]

han var super flink! og veldig søtt med historien hans og drmmen for tøffe gutten hans[:)]

Ja, helt enig[:)]

ble rørt av hun på 14 som snag klassisk jeg, men rapperen var aaaltfor inspirert av american idol for min del.. virket som han hadde planlagt et lite manus[8D][8D] men hver sin smak da[:)][:)][:)][:)][:)]

Kjempe flink[:)] jeg satt her å måtte sippe en skvett

Og hun jenten på 14 som sang så fint..så flink:rørt:

ORIGINAL: celinabelinaboms

han var i tilegg utrolig flink!

men var mye å le av der i dag også, spess dama med tromma som burde vært en tur på psyk[8D]

ja,han var veldig flink[:)]

Og hun damen ja....virket ikke helt go nei[8D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

ble rørt av hun på 14 som snag klassisk jeg, men rapperen var aaaltfor inspirert av american idol for min del.. virket som han hadde planlagt et lite manus[8D][8D] men hver sin smak da[:)][:)][:)][:)][:)]

Hun var utrolig flink.Fikk ikke med meg at hun var 14 før etter hun var ferdig å synge.Fikk litt hakeslepp da[:)]

Back
Topp