ble plutselig usikker hehe

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg er sånn som har lyst å rope ut til hele verden når jeg er gravid og har derfor planer om å legge ut på facebook. Hadde da tenkt å gjøre det i dag dersom alt så bra ut på UL noe det jo gjorde, men nå ble jeg plutselig så usikker på om jeg skal gjøre det alikevel. men aner ikke hvorfor den følelsen kom hehe

får kanskje vente litt da...

DO IT ;) Jeg gjorde det etter UL på 12 ukers dagen :p Klarte ikke vente... kjempekoselige kommentarer også. Jeg la ut bilde av sønnen vår hvor han holdt ultralydbildet og skrev at han skulle bli storebror :)

Kjenner følelsen, men det er nok bare en sånn følelse en har fram til det er offentlig :) Blir litt tullete av å ha holdt noe hemmelig lenge (særlig når det er så gøy og usikkert) og så er det endelig "lov" å si noe :P

haha ja er sikkert bare det :-)

Vi hadde i utgangspunktet tenkt til å si det på facebook 1. april, men det er vel noe med det at man blir vant til å holde noe hemmelig, så vi hadde plutselig ikke lyst til å si noe likevel vi. Sendte i stedet ut mld til de nærmeste vennene våre, da noen allerede vet det og jungeltelegrafen er en flittig ryktespreder..
Kanskje jeg får lyst til å si noe på facebook etter OUL, men jeg tar det som det kommer, ser an når jeg føler det er "riktig" :)

Bedre å vente når man er usikker, enn å si det for så å angre på det, tenker jeg.. :)

hehe kjenner følelsen... mannen mener det er offentlig nå men har ikke sagt noe til flere verken han eller jeg.. bare er sånn :p tror jeg holder pip et par uker til viss ikke noen spør meg direkte :) magen er blitt ganske stor plutselig, så klarer nok ikke holde meg lenge hehe

Hihi. Det der er jammen ikke lett. Vi har ikke sagt noe på facebook enda, vi har lyst, men vi vil vente lengst mulig. Syns ikke alle der trenger å vite det :p Tenker du kjenner på det når det føles riktig :D

ble så jeg endte med å gjøre det hehe er ikke ofte jeg får så mange komentarer på en status hehe

Har akkurat begynt å si det til familien, så tenker at vi venter litt med offentliggjøring på fb...

Jeg hadde ikke så lyst til å rope det ut på facebook selv, men samtidig ville jeg ha litt oppmerksomhet (A) haha! Så jeg ga lillesøster lov til å legge ut et bilde der hun røpet hemmeligheten, mot at hun tagget navnet mitt og samboer sitt :P hihi!

Back
Topp