Ble plutselig litt redd!

Real

Gift med forumet
Var inne på oktober forumet og der begynner folk å føde, og jaggu har dem ikke begynt på november forumet også..herlighet..HJELPES..skjønte plutselig at det nærmer seg nå...
Blei faktisk litt redd jeg nå, og det har jeg ikke vært før...

Ja, nå nærmer det seg fødsel og babytid :D

Går fort fremover nå ja!
Men det er ikke noe å være redd for, det går så bra så!
Tenk, om ikke mange ukene får du se babyen din! 
Må heller glede deg og ikke bruke tiden på å være redd <3

Det kan jo fort skje at en av oss allerede får baby i slutten av november :) det er jo flere som har termin rundt mnd skifte des/jan :)

Skummelt at ukan går så fort synes æ.....Vi må jo flytt inn i nyhuset vårres før fødseln å kjenne æ e stressa pga d

Det er vel ikke så rart at oktober-mammaene har begynt å føde siden det er 20. oktober. Men nå er det altså bare to terminforum igjen før det blir vår tur! Det går fort, dette :)

dumidalia skrev:
Det er vel ikke så rart at oktober-mammaene har begynt å føde siden det er 20. oktober. Men nå er det altså bare to terminforum igjen før det blir vår tur! Det går fort, dette :)

hehe tenkte det samma;) hadde forundra meg hvis alle nurkene dems fortsatt koste seg i magen;)

når desember mammane har begynt. DA snakker vi snart våres tur;)

Side skrev:

dumidalia skrev:

hehe tenkte det samma;) hadde forundra meg hvis alle nurkene dems fortsatt koste seg i magen;)

Jajajajajajajajaja :) Dere skjønte hva jeg mente:) Rettelse: oktober forumet er snart ferdig føda.

Syns det går veldig seint eg. Føler eg har vore gravid i årevis allerede. Og no har folk begynt å spørra om eg skal ha snart, sjølv om eg kun har lagt på meg 4 kg er magen stor.
Eg kvir meg til fødsel, men er superklar for å vera ferdig med å gå gravid, mest sannsynlig ever :o))

sogn78 skrev:
Syns det går veldig seint eg. Føler eg har vore gravid i årevis allerede. Og no har folk begynt å spørra om eg skal ha snart, sjølv om eg kun har lagt på meg 4 kg er magen stor.
Eg kvir meg til fødsel, men er superklar for å vera ferdig med å gå gravid, mest sannsynlig ever :o))

Jeg syns og det treegt, her har kiloene snekker seg på, men magen er som vanlig liten. Folk tror jeg er kortere på vei enn jeg er.

Jeg kommer til å gå litt over tiden likevel, så ikke så veldig stor grunn for MEG hvertfall å bekymre meg :P Men ja, det begynner jo å nærme seg. Og jeg har fått snakket litt med jordmor om min lille angst. Følte meg litt bedre etter det :) Glad jeg har den jordmora jeg har :)

Folk skal nå alltid ha en mening om at magen er stor eller liten, gutt eller jente, lavt eller høyt, og ikke minst "er du sikker på at det ikke er to der inne"? Jeg synes dagene går fort, men føler også at jeg har gått gravid aaaltfor lenge, jeg gleder meg til å være ferdig :) men jeg har det ikke travelt, sist gang fødte jeg fem uker før, det håper jeg at jeg slipper denne gangen... Snart er det oss!

Er nok ikke mange ukene før de første småttisene kommer hos oss også. Blant så mange gravide kommer nok noen til å komme før tiden. 

Jeg kjenner på følelsen av å endelig glede meg til dette jeg. :) Har slitt litt med at denne ikke var planlagt, og at det ikke passet, men det er rart hvor ting faller på plass underveis. Var redd jeg skulle komme til fødsel, og enda ikke være fortrolig med tanken, men NÅ begynner jeg å følge med på uker og telle meg så smått nedover - DEILIG! 
også deltar klumpen masse da, responderer og forteller meg hele dagen at han er her <3

Tova skrev:
Er nok ikke mange ukene før de første småttisene kommer hos oss også. Blant så mange gravide kommer nok noen til å komme før tiden. 

Jeg kjenner på følelsen av å endelig glede meg til dette jeg. :) Har slitt litt med at denne ikke var planlagt, og at det ikke passet, men det er rart hvor ting faller på plass underveis. Var redd jeg skulle komme til fødsel, og enda ikke være fortrolig med tanken, men NÅ begynner jeg å følge med på uker og telle meg så smått nedover - DEILIG! 
også deltar klumpen masse da, responderer og forteller meg hele dagen at han er her <3

Såå flott!!

Kjenner til følsen! Skjer ting på desember også :O

-Exotic- skrev:
Kjenner til følsen! Skjer ting på desember også :O

Shit!!

Real skrev:

Side skrev:

dumidalia skrev:

Jajajajajajajajaja :) Dere skjønte hva jeg mente:) Rettelse: oktober forumet er snart ferdig føda.

;) hehe null problem! :) du fikk meg til å smile da, så takk for det;)

Når november nærmer seg ferdig, da blir JEG nervøs:p siden jeg KAN føde føre og har termin 4. Januar.. Gubben krysser fingrene for et nyttårsbarn da, men jeg tviler litt der;)

Tova skrev:

Så bra du endelig er fortrolig med lille babyen i magen:) ingen ting er bedre enn det<3>

Back
Topp