Ble plutselig lettere..

lykkelig90

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
I går kveld da jeg innså at vi ikke rakk en fødsel før 1.juli ble det egentlig lettere. Sovet bedre i natt og ikke lett etter tegn. Tror de nye reglene som trer i kraft idag har gjort vente tiden ekstra lang for mange av oss.

Har termin i dag og for første gang føles overitd greit :hilarious:

Så enig! Kunne liksom gi slipp på det presset når vi uansett bikka midnatt..

Men nå har jeg begynnende rier tror jeg (ikke heeelt sikker, selv om jeg er andregangs). :)
Lykke til[emoji4]

Jeg har den 7 som «skrekkdato»
Hvis lille ikke kommer før det må jeg reise bort og bli borte til lille endelig kommer.
Føden her stenger og jeg må reise til et annet sykehus.

Jeg har den 7 som «skrekkdato»
Hvis lille ikke kommer før det må jeg reise bort og bli borte til lille endelig kommer.
Føden her stenger og jeg må reise til et annet sykehus.

Åh, den er kjip. Får du akkupunktur og hinneløsning?
Kan jo være at du er så heldig at det virker på deg :)

Jeg har hatt rier helt siden før kl 9. Alt fra 6 til 20 min mellom hver ri. De har blitt mer intense utover dagen, men nå er det stort sett 15-20 min mellom hver.

Andregangs forresten :)

Åh, den er kjip. Får du akkupunktur og hinneløsning?
Kan jo være at du er så heldig at det virker på deg :)
Har vært til fire runder med akupunktur. En bare for at jeg skulle slappe av og tre runder med modning. Siste var onsdag. Mandag for en uke siden sjekket jm om jeg var moden nokk for stripping, noe jeg ikke var.
Har hatt veldig vonde kynnere eller modningsrier i natt, men ingenting mer intresangt enn det. Var overlykkelig hver gang det gjorde så vondt at jeg våknet. Men her ligger jeg på sofaen og er drit lei. Har vondt i magen og brystene er utrolig ømme. Og av en eller annen grunn kjennes det ut som om jeg har blitt sparka mellom beina. Skjønner ikke hva det kommer av.
Har vell egentlig gitt opp håpet om å få føde lille her på lokalsykehuset. Så nå har jeg begynnt å organisere alt som må organiseres her hjemme før jeg reiser bort på ubestemt tid.

Back
Topp