Ble motløs nå

G

Gammel prøver

Guest
Jeg har lav amh på 3 og forhøyet fsh på 23, blodprøver tatt på 1. dag i syklus. Har fått tilbud om et forsøk på Medicus, selv om ønsket var en pakke på 3, fordi det er så lav sjanse for å lykkes. Er det egentlig da i det hele tatt noen vits i å prøve? Kjente jeg gikk rett i kjelleren. Er det noen andre vi kan henvende oss til som vil gi oss flere sjanser eller skal man bare takke seg med at man i det hele tatt får en mulighet?

Jeg har lav amh på 3 og forhøyet fsh på 23, blodprøver tatt på 1. dag i syklus. Har fått tilbud om et forsøk på Medicus, selv om ønsket var en pakke på 3, fordi det er så lav sjanse for å lykkes. Er det egentlig da i det hele tatt noen vits i å prøve? Kjente jeg gikk rett i kjelleren. Er det noen andre vi kan henvende oss til som vil gi oss flere sjanser eller skal man bare takke seg med at man i det hele tatt får en mulighet?
Forstår frustrasjonen så utrolig godt:HeartredHar dere forsøkt å ta kontakt med noen klinikker i utlandet?

Forstår frustrasjonen så utrolig godt:HeartredHar dere forsøkt å ta kontakt med noen klinikker i utlandet?
Takk for svar. Nei har ikke kontaktet noen i utlandet. Blir som sagt motløs om vi i det hele tatt skal begi oss utpå hvis det er så liten sjans for å lykkes.

Takk for svar. Nei har ikke kontaktet noen i utlandet. Blir som sagt motløs om vi i det hele tatt skal begi oss utpå hvis det er så liten sjans for å lykkes.
Har du tatt flere prøver eller kun denne ene som viser forhøyet fsh? De jeg har vært hos tidligere sier alltid at man skal se prøvene i sammenheng.

Hvor gammel er du?
Såpass verdier tyder på at du nærmer deg overgangsalderen uansett alder egentlig. Noen få av oss er uheldige og kommer i overgangsalderen ganske tidlig, før 30. Da er eggstokkene dine har en funksjon som om du var 40-50 år gammel. Det skal fryktelig mye til for å lykkes på ett forsøk. Mer realistisk hadde vært med 10 forsøk, kanskje? Uten garanti selvfølgelig. Og med kjempebelastning IVF er både mentalt, fysisk og ikke minst økonomisk.
Spør gjerne fagfolk om både 2nd and 3rd opinion. Jeg er ikke fagfolk selv, men jeg har hørt en del fagfolk snakke om temaet. Lykke til med beslutningsprosessen.

Back
Topp