Ble mange spm gitt...

Hege og Dennis

Forumet er livet
Er det mange av dere som ikke har klart å "vente" 6uker før dere "hoppet i høyet" igjen!?
Syntes det er vanskelig å ligge ved siden av samboeren og snakke og kose hverandre på ryggen uten å gjøre noe mer!!!

Når vi hadde hjemreise samtale på sykehuset så sa jordmor at man ikke trenger å vente 6 uker men at man må bruke kondom om vi skal gjøre det før 6 uker...

Tro at det svirrer i huet mitt når vi har lagt oss!!Hihi[:)]

Også gleder jeg meg til å bade igjen!!

Det er selvfølgelig veldig individuelt det der..men kunne tenkt meg og høre andres tanker og erfaringer...Ved første svangerskap så ventet jeg 6 uker for jeg var veldig redd for å gjøre noe galt...

Har ikke vondt nedentil lenger og har ikke hatt det på lenge heller!!Har til og med begynt å bruke string-truse igjen..hihi[:)]Skikkelig deilig,kom på at man for kjøpt libresse bind til string truser...

Huff, sex er det siste jeg tenker på nå i hvertfall ( bare 9 dager siden fødsel da)..Har fortsatt stingene der som strammer, og forsatt veldig ømt og sårt. Men mulig vi ikke klarer å vente i 6 uker nei..Gleder meg til at alt blir normalt igjen[:)]

jeg klarte ikke å vente lengre en 2 uker[:D]hehe...

Litt vondt i starten.Men gikk fort over!
Har ikke hadd noen plager etter det heller.

ORIGINAL: Trudelillelutt

Jeg å har tenkt mye på de med sex. Syns det er så lenge til kontrollen. Kommer meg ikke dit før 24. Mai!!! Troo neppe jeg får flytta timen opp heller.Jeg tok jo KS til slutt. Så jeg aner jo ikke om jeg kan. Jeg får jo ikke løfte noe over 5 kg før det har gått 5-6 uke fikk jeg beskjed om, men det er jo snart. Men tror ikke det er lurt å ta av med senge kosen ennå uansett...24. Mai er lenge til altså. Sambo som har bursdag også før det. Kan ikke glede han da heller. Men når det er sagt så brukte jeg min bursdag på føden, intensiven osv hi hi hi...

Jeg fikk beskjed på sykehuset å vente 6 uker med sex pga infeksjonsfaren.[:)]

fekk også beskjed om at ein skulle vente i 6 veker. Men i bladet eg fekk utdelt der stod det at det berre var gammaldags sprøyt. Vi har hat sex to gongar alle reie, ho er fire veker i morga[;)]. Kondom er noke herk! men det var kjempe godt hihi...

Back
Topp